Přeskočit na obsah
Přihlásit Registrace

Martin Vrabko

Info Fotky (30) Komentáře (58) Fóra Fototéma Grafy
Komentáře

Celkem 58 komentářů

K1
22:39:05 20.08.2004
Ad Ostrost: Pozeral som sa na ostrost este raz a... fotka bola zmensovana zo 70 cm 300 DPI na 700 pix, a pri prepocte z tak velkej zvacseniny tam prislo k rozostreniu... Inak je to ako britva...
K1
22:32:00 20.08.2004
Ad Vaclav: Sw to ani nevidelo, teda ak ta skratka znamena software...Biely pruzok na cele vznikol zmenseninou... Odlesk na perach tiez vyzera ako keby prave dopila mlieko... to je pravda.... asi sem budem davat iba male nahlady s linkom na velmi velke zvecseniny aby bolo vidno vsetko ako ma byt, vratane ostrych oci..... Ale Rodenstock objektiv asi nema zmysel prezentovat na 700 pix zvacseninach :-))).
Anka S
10:08:52 28.07.2004
Ad Pavel... Aha... ano su dva druhy 4 x 5 a 3 1/4 x 4 1/4..... ten druhy je bez kruhovych otvorov.... nabuduce poslem nieco z toho mensieho....
Anka S
10:07:17 28.07.2004
Ad Irena Motlíková: Cakal som kto si toho cierneho pruhu vsimne prvy.... ale ako som uz vravel vyrezy ani retuse nerobim takze to cierne je noha a ten maly biely kusok ruka... zislo by sa s tym nieco urobit v PSHP... Ale vyborny postreh.... D.
Anka S
10:03:43 28.07.2004
Ad: Pavel Janouškovec.... Ramecek je taky ako je na neg.... nevylepsovany... dokonca je aj krivy a nesnazil som sa to nijako narovnat...
Anka S
09:28:48 28.07.2004
Ad Hans...Myslim ze ako autor fotografie by som problemy mat nemal.... vacsinou je to opacne... ak niekto uverejni moje fotografie a ja o tom neviem...
Anka S
09:26:44 28.07.2004
Ad Ivan Mladenov: Modelky sa fotia lahsie...Anka je herecka a nie kazdemu sedi... men sa vela paci... dalsie portrety budu o vsetkych inych ludoch ako o modelkach... a ramceky nie su moje... je to jednoducho na negative a ja nerad robim vyrezy... proste kompoziciu urobim presnu uz pri foteni....
Akt 01
13:00:32 20.07.2004
K fotke z LEA... nieco na tom bude... to bola zakazka... darcek pre priatela....
12:36:29 28.06.2004
Ad: Jaro a David: Dnes nemam moc casu pisat...... neskor vam napisem do posty
13:02:58 22.06.2004
Ad Jan: ale objektiv ma clonu 5.6.... a v tom je to caro.... baterka ti dava takmer bodove svetlo o priemere cca 3 cm a tz s nim mozes kreslit uplne precizne... ale hlavne mozes menit uhol osvetlenia takmer lubovolne....
12:53:05 22.06.2004
a prepacte mi tolko preklepov....
12:44:30 22.06.2004
Ad Epozice Jan: Citlovost filmu 50 ASA, clona 8 - 11, a ktomu vytakk mechu + nie najvacsia intenzita baterky = dlha dlha expozicia.... vascinou je treba hlavu modelke fixovat aby sa nahybala... inak je to noudrzatelne......
12:21:38 22.06.2004
Ano... ramik je okraj negativu a kedze expozicia sa iba tazko odhaduje tak sa intenzita ramiku moc odhadnut neda :-(((
Bez nazvu
11:41:45 22.06.2004
NO NEDA MI TO.... BOLO TU VIACERO POYNAMOK NA NEOSTRE JEDNO OKO... TAKZE TU JE DOKAZ ZE OCI SU OBIDVE EXAKTNE ZAOSTRENE PRESNE NA ZRENICKU http://www.martinvrabko.com/oci/Print-10.jpg
Bez nazvu
16:24:02 20.06.2004
Ad: Marty... Posuntie zadnej standardy naozaj natahuje tvar... to nie je ziadna novina... a preto treba pracovat aj so standardou prednou a tak isto si davat velky ale naozaj velky pozor na deformacie ktore robia z kruhu elipsu... Smola je ze dievcina na fotografii ma skutocne taku tvar ako na fotografii.... snad si nemyslis ze by som ju trebars vo Photoshope neproporcne nezdeformoval aby som napravil deformaciu.... nic jednoduchsie nie je..... ale v celku mas pravdu, posuvanim standard dochdazda k deformaciam, ale je tam urcite pravidlo ako to rozostrit a zaroven nedeformovat :-))) A Hlavu som urezal preto, pretoze to podla mna na portrete nie je dolezite... aby tam bola cela, pre mna su podstatne oci v ktore sa nachadzaju cca v hornej tretine.... ale to ako sa zda je problem na siroku diskusiu.... a ked mi ukazes fotografie tvare a nie krizovatky alebo mesta mozeme sa o tom dalej bavit.... :-))) Co sa tyka osvetlenia.... a motylka..... no mozno ze prave preto ze som fotografiu nikdy nikde nestudoval dostava trochu inu dimenziu a nie som iba kopia nejakej skoly alebo lektora.... fotografia nie je kolektivny sport.....
Bez nazvu
12:06:11 19.06.2004
AD: Lukas.... Uplne s tebou suhlasim... fotografie podobneho typu je naozaj zazitok vidiet vyzvacsovane... bohuzial tu na internete do znacnej miery vsetko "kazi" digitalna fotografia ktora je postavena skor na efekte a dog. spracovani vo Photoshope... Ak by ste dali vedlôa seba zvacseniny z DIGI a Velkeho formatu myslim ze aj nazaritejsi DIGI fanusikovia by pochopili.... Ale nie ze by som to zavrhoval... Prave naopak... pocitace ku mne patria uz od ery PMD81, a ZX Spectrum ale to tu vela ludom asi nic nepovie... ale prisiel som na to ze cim lepsie viem vo Photoshope robit /a viem toho naozaj vela/ tym viac sa od neho odtahujem... V reklamnej fotografii je to viac menej uz nevyhnutnost ale pri umeleckych potretoch mi ide skor o zobrazenie duse.... a na to je velky fotmat ako stvoreny....
pan drsney
23:29:15 15.06.2004
Paci sa mi, ale skoda tej ciernej diery miesto oka..... no a cigareta???.... neeeeee
3
Lívia
23:26:03 15.06.2004
Konecne portret ktory sa mi paci.... a neostrost????.... P A R A D N I !!!!!!!
5
Bez nazvu
02:26:51 11.06.2004
Diki Jiri... :-)))
Spoznavate Andreu ???
00:57:53 26.05.2004
Ad Tomas Houda: Vsetky fotky tu su Polaroidy....
Spoznavate Andreu ???
00:56:21 26.05.2004
Len sa dobre pozrite.... dam na to krk ze ju vsetci poznate!!!!
Este bez nazvu
09:49:36 22.05.2004
Ad: Pavel Lexik... Co ma sem priviedlo? Zaujima ma Vas nazor... so vsetkymi fotkami ktore som sem dal a ktore sem este dam mam urcity zamer ale kedze som ich robil tak nedokazem byt k nim dostatocne kriticky. No a tu na PP sa nachadzda velmi vela ludi ktorym sa fotka ci uz ako konicek alebo praca paci a pre mna je je zaujimave pocut nazory "Sirokej odbornej verejnosti"... Ucel bude ale odhaleny az nakoniec aby sa neminul ucinku... Takze este raz dakujem vsetkym ktory napisu aj koment...
-***-
09:41:34 22.05.2004
4
Portrét
23:14:15 21.05.2004
Stanka.... za 4....
4
22:35:40 15.05.2004
Vazeny... ja som nevravel o vyretusovani kruhov vo Photoshope!!! Ale o dosvieteni spodnym svetlom /aj odrazovou plochou/ ktora kruhy neodstrani ale urobi na spodnzch vieckach efekt ktory bohuzial programatori Photoshopu zatial nezaradili... aj ked funkcia "J" je genialna... a taktiez by sa odraz premietol aj trochu pod nos, nad oci a vlastne vsade... kto nevyskusa nepochopi... A inak velka pochvala za film... Verim ze vsetci pretekari na digitalnej dialnici vidia ze ostali daleko vzadu :-)))
22:02:20 15.05.2004
Zakomponovan ej to super... centralna kompozicia by bola vhodnejsia keby napis na tricku nebol... takto je to vyvazene... skoda ze ten limec n apravej strane nemas rovnako ako n alavej bolo by to za 5.... a este jeden tip pre vsetkych... pokial ma modelka kruhy pod ocami, pouzite spodne svetlo cca 1/3 intenzity ako horne... zazrak n apockanie a kruhy su prec..... Ale portret je super....
4
Bez názvu
20:04:30 13.05.2004
Bol tu dotaz na oči... Portrét bol svietený 10timi obyčajnymi žiarovkami usporiadanými do kruhu... Objektív bol v strede...
Bez názvu
19:08:44 13.05.2004
Ano, je to fotka ktoru som robil pre jednu modnu znacku... takze vlastne komercna zakazka...
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #