Stanislav Holý
Celkem 37 komentářů
00:57:10 09.04.2007
Zdeňku já se nebudu hádat, vím co jsem s fotkou dělal a co ne, může to být i tím, že je to lehce vyříznuté, máš-li zájem pošlu výřez originálu, nemáš-li zájem tak mi tu nekal vodu:)
23:14:25 08.04.2007
zdeňku mohu poslat výřez originálu, rovina hloubky ostrosti bude asi méně než dva centimetry rozdíl ve vzdálenosti obou očí k obektivu odhaduji na něco kolem jednoho centimetru...rovinu ostrosti můžeš dál zaregistrovat v levém horním rohu-vlasy, v levém dolním rohu-límec, pod bradou, v pravo na obočí....zkrátka pokud chceš říct, že oči jsou graficky upraveny, tak se pleteš - nejsou:)
23:07:36 08.04.2007
Zdeňku je to asi tím, že v hloubce ostrosti jsou jen oči?:D...koukni se pořádně, fotil jsem na plnou díru, takže DOF je minimální, ale pár dalších ostrých míst tam určitě je...rozhodně se nejedná o žádný zásah grafiky:)
22:52:58 08.04.2007
tak já asi poplavu proti proudu, ale jak vidím, tak zdejšímu osazenstvu stačí opravdu málo...tak tedy předně postrádám jakoukoliv invenci autora, nevidím pražádnou kompozici, práci s popředím, postrádám dynamiku, není tu žádná hloubka a z mého pohledu je todle silně přehodnocená průměrná krajina..jediné co je fajn jsou světelné podmínky a nebe, ale na tom autor nemá pražádnou zásluhu...takže 2
22:48:48 08.04.2007
Miroslav:souhlasím, ač se třeba neschodnem, výměna názorů je vždycky přínosná:)
dík všem za zastavení:)
dík všem za zastavení:)
22:40:33 08.04.2007
takhle, je to v kategorii portrét, to, že jsem uvedl, že se jedná o momentku nic nemění na tom, že ta fotka má být hodnocena jako portrét, takže se nebudu vymlouvat na to, že je to momentka, mimoto ten roh je přitmavenej softwarově, to znamená, že výtka na jeho adresu je zcela trefná, nicméně jsem to udělal s určitým záměrem, proto si ten záměr přirozeně snažím obhájit. Doufám jindro, že se na mě za to ale nezlobíš;)
22:06:54 08.04.2007
Jindro tak podle mě je to světelně vcelku vyrovnaný, jednak proto že je tmavej jen roh a ne celá strana+náklon hlavy a výrazná kresba pravého oka to slušně vyvažují....ale kdybys rovnou napsala PROČ se ti ten podpal nezdá, neřekl bych ani popel;)
21:46:10 08.04.2007
Jindra:no a?!...
http://www.marcogrob.com/index_start.html
prohlídni si dobře tyhle fotografie a řekni na kterých vidíš "podpal"?...slova podpal a přepal jsou důležitá pouze v případě, že ubírají kresbu tam, kde by měla být, jinak na nich vůbec nezáleží, jsou to takové záchrané poučky, které často používají lidé, kteří chtějí na fotce najít chybu...zkus se od toho oprostit a vnímat fotku
dík všem za zastavení:)
http://www.marcogrob.com/index_start.html
prohlídni si dobře tyhle fotografie a řekni na kterých vidíš "podpal"?...slova podpal a přepal jsou důležitá pouze v případě, že ubírají kresbu tam, kde by měla být, jinak na nich vůbec nezáleží, jsou to takové záchrané poučky, které často používají lidé, kteří chtějí na fotce najít chybu...zkus se od toho oprostit a vnímat fotku
dík všem za zastavení:)
21:31:35 08.04.2007
Pavle tak to potom jo, už jsem v obraze:D...no přátelé, rozhodně to světýlko retušovat nebudu no:))
21:26:51 08.04.2007
Karol:asi ano, je to momentka, příště bych to rád zkusil přímo z amfasu, uvidíme-díky:)
21:26:14 08.04.2007
Pavle nemyslím, že bez toho odlesku by to bylo o něco lepší, spíše naopak:)
a ehm...nechci bejt za trotla, ale kdo je Majka z Gurunu?:D
a ehm...nechci bejt za trotla, ale kdo je Majka z Gurunu?:D
09:57:10 08.04.2007
Zlata:není smutná, je jen zamyšlená, je to fotka z rodinného kruhu a v něm se cítí nejlépe:)
dík všem:)
dík všem:)
23:23:03 07.04.2007
do alba fajn, ale...šum a kompozice...pokud bych to hodnotil jako portrét ne do rodinného alba tak za tři-průměr:)
21:51:32 07.04.2007
Jindra:myslíš centimetr fortmátu, nebo centimetr ve skutečnosti?:))...ne, věř mi, že sem to řezal docela dlouho a takhle je to ideální:)
21:38:51 07.04.2007
Branislav:není to silný výřez, nicméně, už při focení sem počítal, že to půjde do čtverce, středoformát nevlastnim, takže si to musim vynahrazovat takhle, full to nestojí za to:)
Jindra: vlevo už jsou jen vlasy a kus čela, žádné zajímavé vrásky a zase by to dost kazilo kompozici, takže-ne:)
dík všem za zastavení:)
Jindra: vlevo už jsou jen vlasy a kus čela, žádné zajímavé vrásky a zase by to dost kazilo kompozici, takže-ne:)
dík všem za zastavení:)
21:36:56 07.04.2007
Jirka:čekal jsem, že to někdo zmíní, je to bohužel soft, potřboval jsem trochu eliminovat pravej horní roh, byla tam příliš velká světlá plocha:)
Miroslav:já bych rozhodně neřezal, jednak proto, že dělam jen klasické formáty a druhak proto, že by to pak bylo kompozičně dost nevyvážený:)
Miroslav:já bych rozhodně neřezal, jednak proto, že dělam jen klasické formáty a druhak proto, že by to pak bylo kompozičně dost nevyvážený:)
23:02:00 16.03.2007
aspoň teda myslim, je to už dlouho, možná jsem ostřil na okolí kostela a potom snímek překomponoval, abych nekecal...
22:59:55 16.03.2007
Milane tak to pozor, fotomontáž to rozhodně není...je to lehce oříznuté, ale je to takhle vyfocené, mohu poslat originál...
15:32:17 16.03.2007
většina lidí, co tu fotku před vámi vidělo, žádný komentář nepotřebovalo, aby jim smysl došel...tak teď nevím...