Bilbo z Libně
Celkem 559 komentářů
20:41:51 21.07.2003
Jestli opravdu spí, tak jo. A ještě ve 3:28, to ti nezávidím. Ale působí to tak trochu aranžovaně. Já tyhle aranžovaný (i ty, co tak jen třeba vypadaj) moc nemusim, ale někomu se to zas líbí, proč ne.<br><br>
Myslel jsem si, že zlato mi tam nevadí. Ale možná, že to z toho dělá v mých očích až moc slaďák (slaďák nemusí bejt nic špatnýho, to neříkám). Ale sundavat se to v tu chvíli nedalo, to chápu.
Myslel jsem si, že zlato mi tam nevadí. Ale možná, že to z toho dělá v mých očích až moc slaďák (slaďák nemusí bejt nic špatnýho, to neříkám). Ale sundavat se to v tu chvíli nedalo, to chápu.
20:21:53 21.07.2003
Ivane> Ale dá se to zlepšit, věřím, že ano. Je to skoro druhá Ketty. Jestli si z nás ale Nataša nedělá taky prdel. Fotek už tu má docela dost. A přitom stačilo docela málo. Nedávat mu na hlavu bazén a jít blíž. Jinak by to mohl bejt chlápek možná docela srandovní. Možná. Ale nevidím mu do xichtu. Má vůbec nějaký zuby? .. Jinak máš pravdu, Ivane, jako by ti z oka vypadl. :')))<br><br>
Natašo> To vydržíš, viď. Každej jsme si tu leccos zkusili. Dokud se můžeš zlepšovat, je to dobrý.
Natašo> To vydržíš, viď. Každej jsme si tu leccos zkusili. Dokud se můžeš zlepšovat, je to dobrý.
17:41:43 21.07.2003
Hlavně nevykej Milanovi Santoyo. On je pruďas, ožrala, a vůbec sbírka všech mužských nectností. Ale přitom neskutečně citlivá duše. Když budeš moc zlobit, tak na tebe pošle papoucha, aby ti posral hlavu!!! Ale Milanovi to pak bude strašně líto, věř mi. A vůbec, jestli by papouch tu cestu přežil, nevíme. Je to přece jen dálka. :')
17:32:18 21.07.2003
Viz předešlí .. Koncipoval bych to spíš do portrétu, experiment ne, kdyžtak rodina. Kdyby tam nebylo to červený dole, tak je to krásně barevně jednoduchý. Jen ta chlupatá obluda a okolo modro. Ale nesmí holt tou hlavou podpírat bazén, to je příšerný, neodpustitelný. Ale to se naučíš. Je to sice strašná votrava, ale naučíš se koukat na pozadí, a na všechny detaily okolo, i vnímat co z toho asi tak vyleze. Proč's nebyla sakra blíž? Ale v tomhle případě asi shora, aby tam zůstala jen voda (ta se ti krásně povedla), a ta chlupatá veselá obluda. :')<br><br>
.. ještě poznámka: tady si lidi (až na jedinou výjimku) zdvořile tykaj, i když se třeba někdy zdánlivě hádaj. .. +1 za tu modrou vodu, +1 za ten model. Ale zprasila's ho strašně. Jinak by mohl bejt docela srandovní.<br><br>
Hlavu nevěšet, ukáznit se. Něco málo i klidně přečíst. Myslíš, že si nad touhle fotkou někdo řekne "To bych chtěl umět taky"?
.. ještě poznámka: tady si lidi (až na jedinou výjimku) zdvořile tykaj, i když se třeba někdy zdánlivě hádaj. .. +1 za tu modrou vodu, +1 za ten model. Ale zprasila's ho strašně. Jinak by mohl bejt docela srandovní.<br><br>
Hlavu nevěšet, ukáznit se. Něco málo i klidně přečíst. Myslíš, že si nad touhle fotkou někdo řekne "To bych chtěl umět taky"?
22:00:17 19.07.2003
Nevěřím. Neni to zas stažený vodněkaď? Maj tu bejt vlastní fotky. Na prvonávštěvníka se mi to zdá jako až zas moc dokonalá sračka. Ale klíďo řekni, žes to opravdu vyrobil ty, uvěřím, nezlob na mě. Obšas sem někdo ty "převzatý" fotky totiž strčí. Počkám na další fotky. :')
14:45:49 19.07.2003
Soft úprava i satén tu celkem hodí, ano. Obličej máš krásně zaostřenej, líbí se mi ty jemný vrásky na čele.<br><br>
Ale tomu tvýmu komentáři nerozumim. Vždyť z toho ta marná snaha o fotku jakoby spící dámy přímo vyčuhuje! Vždyť spokojeně nespí, jen to tak dělá! .. Víš, jak vypadj lidi když spěj? Křečovitě jistě ne. .. Zmýlil-li jsem se, omluv mne, ale takhle to na mě působí. :')
Ale tomu tvýmu komentáři nerozumim. Vždyť z toho ta marná snaha o fotku jakoby spící dámy přímo vyčuhuje! Vždyť spokojeně nespí, jen to tak dělá! .. Víš, jak vypadj lidi když spěj? Křečovitě jistě ne. .. Zmýlil-li jsem se, omluv mne, ale takhle to na mě působí. :')
18:11:02 18.07.2003
Vlevo nahoře, v menu Soubor je to Uložit pro web. Pětku neznám, třeba to tam neni, je to celkem jedno. .. Obyčejnej jezevčík, no. Někdo zas fotí obyčejnej strom nebo obyčejnou nahou babu. A někdo nefotí vůbec. Tím bych si hlavu nelámal. :')
17:49:00 18.07.2003
Astala Vista> Není to ze soucitu (to by tu byl soucitu pytel, "s tim sam<b>y</b>" lidé často píší s ypsilónem :'). Na něčem se člověk naučit fotit musí. .. Proč se ti zdá fotka blbá? Jestli jen námětem a štěňátka tě serou, tak ji jednoduše přeskoč. Jestli provedením, tak se vyjádři podrobněji, jistě každá rada Jiřině pomůže.
11:23:29 18.07.2003
Je to malý. Ale nejseš první, kdo má s timhle zpočátku potíže. Technický údaje máš chudičký. Chce to tam napsat, jak's to sem vlastně dostala. Je-li to digi (podle dof asi ne), poradíme jinak než u skenování. Taky skenovaní z čeho a čím.<br><br>
Blesk mi tam moc nesedí, ale nevim. Je potřeba využít aspoň tu zdejší povolenou velikost (700x700 krabiček, 100 kilogramů). Základ fotky je to myslim dobrej. Pozadí i ten veselej ocásek jsou pěkný. Ale oči nevidim, je to prťavý. Kdyžtak poradíme, kdokoli. Rádi. :')<br><br>
.. pohled to miminko má, má. škoda, že ho pořádně nevidím.
Blesk mi tam moc nesedí, ale nevim. Je potřeba využít aspoň tu zdejší povolenou velikost (700x700 krabiček, 100 kilogramů). Základ fotky je to myslim dobrej. Pozadí i ten veselej ocásek jsou pěkný. Ale oči nevidim, je to prťavý. Kdyžtak poradíme, kdokoli. Rádi. :')<br><br>
.. pohled to miminko má, má. škoda, že ho pořádně nevidím.
08:40:33 18.07.2003
Jo, tohle by šlo. Někdo by ty oči možná jinak komponoval, aby nebyly tak nahoře a tak vodorovně. Ale to asi neva. "Opravdu působivé" .. na obrazovce? To neni náš cíl. Papírovej obrázek přilípnutej na černym matnym kartónu, tak si to představuju. Dělat k tomuhle pro obrazovku rámeček ti nezávidim. Ale je dobrej (nahoře pod světlou linkou ti zbyla nějaká černá čárka, myslím). .. Vidíš, a někdy se tu diskutuje šum, a takový pitominy. Tady je vidět, že to u slušný fotky neni až tak důležitý. :')
22:11:18 14.07.2003
Koukám, že tě tu docela s tím fotošopem sprdli. Z toho si nic nedělej, třeba nevědí, jaks s tím zmenšováním původně bojovala. S Ketty - mou nejmilovanější fotkou zde, viz odkaz doda simka - se to rozhodně srovnávat nedá. Ketty je klasika, dokazuje, že se z úplnejch začátků dá rychle poposkočit dál. :')
22:03:45 14.07.2003
Jo, je ten fotošop znát. Možná až zbytečně doostřený. U toho "Uložit pro web" je někde vpravo nahoře taková mrňavá šipčička, pod ní se zarputile skrývá možnost "Optimalizovat na velikost souboru". Když si tam nastavíš třeba 98k, tak už se nebudeš muset starat o pokusy se stupněm komprese. Jinak fotka se mi líbí, jdeš za tím objektem správně blízko. Nevím, jestli blesk byl nutnej, jsou i zajímavější osvětlení. Ale hodně se člověk na těch mazlíčcích naučí - třeba zaostřit a fotit zblízka. Možná i trpělivě zvládat model (voni se ty mrchy docela pohybujou, co). Takže nebát se makra (či prostě zblízka, 300 neznám), nebát se sekvenčního focení.<br><br>
Asi ten blesk tady potřeba byl, nevím. Ale záběr je to dobrej. :')
Asi ten blesk tady potřeba byl, nevím. Ale záběr je to dobrej. :')
19:09:59 14.07.2003
.. jasně, už si vzpomínám. Tys měla potíže se zmenšováním, viď. Já vždycky zapomenu, kdo je kdo. Ve fotošopu v menu Soubor (File) zvolit Uložit pro web (Save for web), jednoduchý. .. Občas se tu někdo takouvej vyskytne, víš, že sem třeba bez zlého úmyslu dá fotku staženou z vebu. Nevím, proč mě to napadlo. Nic se neděje, doufám. :') .. V 602PC suite nebo corel draw to asi taky půjde. Musíš jen najít, kde se nastavuje stupeň jpeg komprese. A zvolit větší kompresi. I velký fotky se do těch 100k většinou bez újmy vejdou.
12:21:04 12.07.2003
S tím rámečkem si ještě zkusíš, nezávidím. Ale to se odnaučíš. .. Náladu to má, barevně se mi to líbí. Makro asi né. A v krajině bys možná konzervativce podráždil. Ale klidně je podráždi - jde o to, jak's to ty myslel. :')
21:44:12 11.07.2003
.. já chci slyšet, že to opravdu vyrobil autor(ka). Jestli ano, tak je to myslím fotka dobrá, pohled tam je, budoucnost taky.<br><br>
.. jistě jsou i lepší fotky oblud, to ano. ale o to tu snad nejde. :'?
.. jistě jsou i lepší fotky oblud, to ano. ale o to tu snad nejde. :'?
21:20:48 11.07.2003
Mě se zdaj obě fotky dobrý. Kočka i pes (psice?). Ač mrňavý. Výmluvnej pohled má to zvíře, myslím má. Ikonku pošli komukoli na emajl, vrátime ti to zmenšený. Blesk neé, ten nemam moc rád.<br><br>
Už jsem tu komentoval hodně domácích mazlíčků. Tenhle je dobrej. Nejni to vod někaď kradený, viď že ne.
Už jsem tu komentoval hodně domácích mazlíčků. Tenhle je dobrej. Nejni to vod někaď kradený, viď že ne.
09:03:13 10.07.2003
Oči i fousy má pěkně ostrý, hlavu má celou, pohled i postoj má kočičí. Měkký osvětlení se mi líbí.
Dokonce má v očích takový pěkný odlesky zdola. Pozadí je krásně rozostřený,
jen ty zbytky okna trochu rušej. Růžová mi moc nesedí, možná ta sépie neni nejšťastnější.<br><br>
Teď ty úpravy ve fotošopu. Celý světle laděný to bejt klidně může
(tomu říkaj ten High-Key), ale měl by tam bejt ospoň kousíček černý a kousíček bílý.
Takhle je to jen takový bledý (podívej se v šopu na histogram). Zkus třeba tohle:<br><br>
1) Obraz - Přizpůsobení - Úrovně automaticky. Povstane černá i bílá.<br>
2) Obraz - Přizpůsobení - Odstín a sytost. Horním šoupátkem doprava upravit barvu.<br><br>
Každá fotka chce něco trochu jinýho, kontrast je zpravidla potřeba upravit. Chce to
pár měsíců pokusů. Nejlépe s nějakou příručkou, nebo se podívat na příklady
na http://www.grafika.cz/photoshop/.
Dokonce má v očích takový pěkný odlesky zdola. Pozadí je krásně rozostřený,
jen ty zbytky okna trochu rušej. Růžová mi moc nesedí, možná ta sépie neni nejšťastnější.<br><br>
Teď ty úpravy ve fotošopu. Celý světle laděný to bejt klidně může
(tomu říkaj ten High-Key), ale měl by tam bejt ospoň kousíček černý a kousíček bílý.
Takhle je to jen takový bledý (podívej se v šopu na histogram). Zkus třeba tohle:<br><br>
1) Obraz - Přizpůsobení - Úrovně automaticky. Povstane černá i bílá.<br>
2) Obraz - Přizpůsobení - Odstín a sytost. Horním šoupátkem doprava upravit barvu.<br><br>
Každá fotka chce něco trochu jinýho, kontrast je zpravidla potřeba upravit. Chce to
pár měsíců pokusů. Nejlépe s nějakou příručkou, nebo se podívat na příklady
na http://www.grafika.cz/photoshop/.
13:40:25 06.07.2003
Mě holt ty pohlednice neberou, co nadělám. Tady jsem bodů neschopen, nerozumím tomu. Mě to připadá jak Hradčana, nebo jako když někdo vyfotí ňadro a hned to vydává za akt. Když je ten Vítěznej tak strašně ošoupanej námět, tak by to asi chtělo nějakej jinej novej pohled. Aspoň třeba pes chčijíci na Napoleonův Oblouk. Když sis na tu krabičku našroubovala to sklíčko, tak to zkus využít! Houdini tu kdysi citoval čísi klasickou radu: "Když se vám fotka nezdá dobrá, tak jste byl(a) moc daleko" (snad jsem to příliš nepoplet). Takovejhle turistů vás tam stály desítky, co. Nejsou už tam přímo namalovaný značky?<br><br>
Taky je možný v cizině nefotit. Byl jsem (ještě před pP) v Černý Hoře, a foťák jsem nakonec ani nevytáh. Bylo co fotit, to ano, Budva je kvůli tomu stvořená. Ale strávit celej čas jen přemejšlením o dobrý fotce? A tuctovejch malebnejch uliček a hradeb už je na světě dost, víc než dost, miliardy, spíš bilióny.<br><br>
Původně jsem chtěl domluvit Binkovi, že se má vyjadřovat jemněji. Ale jak to znova čtu, měním názor. On vlastně svůj postoj říká celkem kultivovaně. Škoda, že nevíme, proč sem nedává fotky.
Taky je možný v cizině nefotit. Byl jsem (ještě před pP) v Černý Hoře, a foťák jsem nakonec ani nevytáh. Bylo co fotit, to ano, Budva je kvůli tomu stvořená. Ale strávit celej čas jen přemejšlením o dobrý fotce? A tuctovejch malebnejch uliček a hradeb už je na světě dost, víc než dost, miliardy, spíš bilióny.<br><br>
Původně jsem chtěl domluvit Binkovi, že se má vyjadřovat jemněji. Ale jak to znova čtu, měním názor. On vlastně svůj postoj říká celkem kultivovaně. Škoda, že nevíme, proč sem nedává fotky.
11:50:11 06.07.2003
Sken nesken, zaostřeno nezaostřeno, tady je to jedno. Má mé maximum, čtyřku. Je tam život. Takhle nějak si ten "cestopis" představuju. Jak's je dokázal takhle ukočírovat? Kompozice: pokusím se ji na týhle fotce učit. Takže mých vyjímečných pět, už za ty úsměvy. :')))
23:44:04 05.07.2003
S hloubkou ostrosti ti nepomůžu, trochu škoda. Asi byly ty jednotlivý texty daleko od sebe, co naděláš. Pohled je to srandovní, moc se mi líbí. Řekl bych dokonce pohled pečlivě vybranej, tohle neni náhoda.<br><br>
Kompozice: Tady jde kupodivu jen o to, co je zaostřený. Je zaostřená pravá dolní část, a to tam hodně strhává pohled. Jakoby nevyvážený, ty čepice nejsou až tak důležitý. Zkusit to tak ještě jednou, viď. Zkusit zaostřit na WC nebo na Fun Shop. WC by asi bylo lepší, je ve vhodném místě. Fun Shop by to jen krásně dopovídal.<br><br>
.. kde to vlastně je focený? :')
Kompozice: Tady jde kupodivu jen o to, co je zaostřený. Je zaostřená pravá dolní část, a to tam hodně strhává pohled. Jakoby nevyvážený, ty čepice nejsou až tak důležitý. Zkusit to tak ještě jednou, viď. Zkusit zaostřit na WC nebo na Fun Shop. WC by asi bylo lepší, je ve vhodném místě. Fun Shop by to jen krásně dopovídal.<br><br>
.. kde to vlastně je focený? :')
15:30:04 05.07.2003
Samotnej šum to neni, je tam strašně podepsaná komprese (takový ty svislý a vodorovný čárky). ISO 2500 je takovej podvod výrobců (dělat z prdu kuličky). Pak je tam strašně "detailů", ale né skutečnejch, jen těch náhodnejch teček. Kdyžtak aspoň zvolit co nejmenší stupeň komprese, i tiff nebo co tam máš. Fakt nikomu nezávidim komprimovat náhodný tečky. <br><br>
Přemejšlim, zda se nějak moc lišej motorkáři ve dne od motorkářů v noci. Snad tou zelenou barvou? Ten program "nightshot" opravdu zaměřuje "laserovým paprskem"? Barvy si v tomto případě (myslím) softvér ve foťáku může vybrat jaký chce. Vybral si asi ty, který si lidi spojujou s "nočním viděním" v akčních filmech (i když mě se taky líběj, nejsem výjimka).<br><br>
Takhle to vidí tamten už dost skeptický Bilbo, nefňukej, snad se mýlí.. Pokud se mýlí, tak fotka je zajímavá, inspirativní, využívající nejmodernějších technologických výdobytků (včetně laserového zaměřování a nočního vidění).
Přemejšlim, zda se nějak moc lišej motorkáři ve dne od motorkářů v noci. Snad tou zelenou barvou? Ten program "nightshot" opravdu zaměřuje "laserovým paprskem"? Barvy si v tomto případě (myslím) softvér ve foťáku může vybrat jaký chce. Vybral si asi ty, který si lidi spojujou s "nočním viděním" v akčních filmech (i když mě se taky líběj, nejsem výjimka).<br><br>
Takhle to vidí tamten už dost skeptický Bilbo, nefňukej, snad se mýlí.. Pokud se mýlí, tak fotka je zajímavá, inspirativní, využívající nejmodernějších technologických výdobytků (včetně laserového zaměřování a nočního vidění).
00:53:00 02.07.2003
Přeostřený to možná je, odpouštím, přepálený to neni, takhle to má bejt. Jedna z fotek, který jsem kdysi odložil k rozmyšlení, a pak už nenašel. Furt mi to připomíná dceru Zuzanku, ta dokonce házela použitý kalhotky pod postel. A v posteli měla skoro všechno, jako tady. Můžou se takový příšernosti dědit? Asi jo. Já mam teď v posteli kočky a psice, pod postel se raději nedívám (i když tam leccos tuším).<br><br>
Co si o tom ten pes vlastně může myslet? To by mě zajímalo. Vždyť skoro neviděj a maj nepochopitelnej (pro mě) čuch. Kdyby to byla moje psice, tak bych věděl, na co myslí - na přijímání potravy. Mrdník, jak čtu komentáře. Hezký slovo, už jsem ho dlouho neslyšel. Ale jako dítko jsem ho slýchával často. Marně.<br><br>
Radu PLK chápu, ale jakým "skutkem" se to Lexík vlastně podílel? :')))
Co si o tom ten pes vlastně může myslet? To by mě zajímalo. Vždyť skoro neviděj a maj nepochopitelnej (pro mě) čuch. Kdyby to byla moje psice, tak bych věděl, na co myslí - na přijímání potravy. Mrdník, jak čtu komentáře. Hezký slovo, už jsem ho dlouho neslyšel. Ale jako dítko jsem ho slýchával často. Marně.<br><br>
Radu PLK chápu, ale jakým "skutkem" se to Lexík vlastně podílel? :')))
00:29:18 02.07.2003
Kočka je to parádní. Ty velký boty a dlouhý krátký kalhoty, kompozičně i zaostřením akorát, komprese nevadí. Ale je taková na dívku moc nahrbená, viď. Nebo je to schválně? Vždyť ještě nemá bejt proč nahrbená! :')))
23:23:53 01.07.2003
Tahle rozhodně joó. Dost děsivá, ale je to tak: "Všeliké to hemžení ...". Uříznul bych původně zprava, ale až teď jsem si podle komentářů všim, že jsou tam ty lidi. Nerad, velmi nerad dávám pětky, ale tady nic jinýho nejde.
23:03:35 01.07.2003
Jo, jo, tohle znám. Dotaženej kontrast na PC, a pak se ten šum ještě víc vyloupne. A taky drsnej výřez, co. Voko (nebo co to je) nejni vostrý. Furt mi to připomíná sépii (myslím to bezobratlý zvíře, ne fotoúpravu). Kde jsou technický údaje?<br<br>
S těma tvejma poznámkama v profilu je mi to líto ("to už je minulost" - jestli jsem to správně pochopil). Možná špatně pochopil, nevadí. Vidím tu správně slzu v oku???
S těma tvejma poznámkama v profilu je mi to líto ("to už je minulost" - jestli jsem to správně pochopil). Možná špatně pochopil, nevadí. Vidím tu správně slzu v oku???