Petr Hořice
Celkem 7885 komentářů
21:16:31 14.03.2005
Ano. Pěkné. Hlavně tak nějak v celkovém kontextu s ostatními. Jsou to malinké střípky, kratičké příběhy na dlouhé povídání.<p>
Techniká: promiňte tu nedůvěru, ale byl tohle opravdu digitální přístroj?<p>
PS> Našel jsem kompromis. Vám je z nějakých příčin nepříjemné oslovení "Ovi" a mě zase "Valerie" na kterou, nevím poč, moc nevěřím. Budu tedy, pokud to situace dovolí psát bez oslovení. Beztak už to máme za sebou. Adresou se příspěvky nepochybně neminou. Souhlasíte?
Techniká: promiňte tu nedůvěru, ale byl tohle opravdu digitální přístroj?<p>
PS> Našel jsem kompromis. Vám je z nějakých příčin nepříjemné oslovení "Ovi" a mě zase "Valerie" na kterou, nevím poč, moc nevěřím. Budu tedy, pokud to situace dovolí psát bez oslovení. Beztak už to máme za sebou. Adresou se příspěvky nepochybně neminou. Souhlasíte?
19:51:32 14.03.2005
Aha, takže tahle hra už není hra? Nebo má jen jednostranná pravidla ve Vaší řežii? Aha. Už jsem se bál, že já budu ten morous, co si "nerad hraje". Děláte ze sebe větší atrakci, než jste. Fotky jsou v pořádku, takže nějakou dobu budete mít publikum, ale co dál. Opravdu mi chcete namluvit, že zde jde o nějaký feedbeck? Tohle je prostě póza. Možná chvílemi vtipná, ale rozhodně ne mnou natolik respektovaná, abych ji kvitoval. <br>
Přirovnání Oviho ke Karlíkovi je přinejmenším nevhodné. Už jen pro četnost výskytu. Karlíků jsou tisíce, kdežto identit jako jste vy je minimum. Nemáte proto žádný důvod ke stresu. :) Ano, rád Vám budu říkat Vaším jménem, ale to bych si jím musel být taky alespoň minimálně jistý. Jsou i zde lidé, kteří nepoužívají své vlastní jméno a dokonce jsme se spolu naživo nikdy neviděli a přesto jsou to pro mě "lidé" a ne jen identity. O Vás to říci nemohu.
Přirovnání Oviho ke Karlíkovi je přinejmenším nevhodné. Už jen pro četnost výskytu. Karlíků jsou tisíce, kdežto identit jako jste vy je minimum. Nemáte proto žádný důvod ke stresu. :) Ano, rád Vám budu říkat Vaším jménem, ale to bych si jím musel být taky alespoň minimálně jistý. Jsou i zde lidé, kteří nepoužívají své vlastní jméno a dokonce jsme se spolu naživo nikdy neviděli a přesto jsou to pro mě "lidé" a ne jen identity. O Vás to říci nemohu.
18:11:05 11.03.2005
Ovi: Nemyslím si, že bych kdy mluvil podobně jako pan Rusek. Spíš bych řekl, že to bude věc pohledu. V každém může "přidaná hodnota" vzbuzovat samozřejmě jiné emoce. Ve Vás nejspíš negativní... já to myslel v dobrém. A za to, že jste si nechal tolik připustit k tělu cizí komenty opravdu nemohu.
01:20:26 11.03.2005
Tohle je super fotografie :o) Fakt se mi líbí. Mám jen takovou drobnou technickou k autorovi... věřím, že v rámci hry to nebude vadit. Budu vám vykat stejně jako dřív (tahle hra se mi líbí). A jelikož je to tedy hra, jistě Vám nebude vadit když v souvislosti s Vámi budu používat jiné smyšlené jméno. Jméno, které je sice vymyšlené, ale daleko bližší rodem (chápejme jako TEN) Vaší osobě mnou tak chápané. Ano... kouzelné jméno Ovi Ivoda, které zčeřilo hladiny PP velmi vtipným, věcným a povětšinou velmi kultivovaným způsobem. Je jen věčná škoda, že tolik komentářů bylo vymazáno a tak malinko ztratily na kontinuitě. Nyní je tu zase ten obsáhlý, skrytě vtipný, v podstatě velmi podobný sloh a i když to tak nemuselo při naší minulé konverzaci vypadat, jsem tomu v podstatě taky rád. Takže zpět k fotce. Co se Vám Ovi upřít nedá, je styl. Dával jste tenkrát (nechápu proč jste je smazal) evidentně cit i do předešlých fotografií, ale musím uznat, že jse na sobě za tu dobu notně zapracoval a nyní jev obrázcích opravdu nejen prvotní úmysl, ale i přidaná hodnota. Gratuluji... ;o)
00:33:25 11.03.2005
Tak teď už jsi mě vyloženě potěšil. :o) Minule jsi mě jen uvedl v drobné rozpaky. Jsem hrozně potěšen, že si konečně někdo všiml, že se moje fotky (alespoň některé) mírně mění. Jsem fakt rád. Mě by právě celkem mrzelo, kdyby tomu bylo jinak. Neuraž se, ale jsi pro mě člověk se spotřebním vkusem (doufám, že už to tady nikdo nebude číst, protože to fakt nemyslím jako urážku a bojím se, že by to tak mohlo být chápáno) což zase vyplývá z mého pozorování. Říkám to s plným vědomím, že ten spotřební vkus ve mě je taky, byl a asi bude, ale občas se mu snažím vymanit. Vždy, když se mi to povede (a to i u fotek jiných lidí), mám takovou, tobě asi těžko pochopitelnou vnitřní radost nejen ze sebe, ale hlavně z toho, že vidím něco, co jsem před tím nikdy neviděl. Jestli mi pak přeješ, abych se vzpamatoval, měj na paměti, že žemi nepřeješ nic pěkného. ;o)
00:17:30 11.03.2005
Víš Milane... přesně jsi to vystihl. Ty a já (a asi i naše fotky) se budou nejspíš lišit tím, že ty se koukáš, která fotka má koik bodů. Ano... z tohohle úhlu pohledu je potom pochopitelné, proč si myslíš, že fotím hůř a hůř. Já to celkem chápu.... <p>
Zmiňuješ technickou ne/úroveň. Mhl by jsi mi to malinko přiblížit? Je snad technicky špatně vyfotit světla v noci tak aby v nich bylo vidět světlo? Nebo je špatně o půl třetí v noci vyfotit hnědou koženou bundu a šedivou betonovou prolízačku tak, že tam není až tak patrná kresba? Nebo si pod špatnou technikou mám představitněco úplně jiného? Aha.. nejspíš na svém dobře zkalibrovaném monitoru při zvětšení vidíš dokonce šum?! ;o) Ale jo... vphodě. Dík.
Zmiňuješ technickou ne/úroveň. Mhl by jsi mi to malinko přiblížit? Je snad technicky špatně vyfotit světla v noci tak aby v nich bylo vidět světlo? Nebo je špatně o půl třetí v noci vyfotit hnědou koženou bundu a šedivou betonovou prolízačku tak, že tam není až tak patrná kresba? Nebo si pod špatnou technikou mám představitněco úplně jiného? Aha.. nejspíš na svém dobře zkalibrovaném monitoru při zvětšení vidíš dokonce šum?! ;o) Ale jo... vphodě. Dík.
23:17:06 10.03.2005
Ano, koukám, že sandwich je fotografický lék pro všechny sněhoškrty. Takže konečně vím, že bez digitální techniky se dnes fotograf prostě neobjde. :) Někdo dole napsal, že ten vršek to pokazil... já myslím, že naopak obrázek zarámoval a dokonale dokreslil.
23:09:59 10.03.2005
Paráda Stando! To má dynamiku, příběh a výborný podání. Sníh holt je mimo město bílej a s tím se jednou budou muset všichni smířit. Díky barevnému kontrastu jezdec i kůň krásně z obrazu vystupují aniž by bylo potřeba používat kocouří triky s rámečkem.
11:21:38 08.03.2005
Valerie: :o)) To byl jen žert pro zasvěcené.... vysvětlovat to někomu "novému" by bylo opravdu na dlouhý zimní večer u dobrého moku.
11:09:10 08.03.2005
Valerie: Díky za celkem úpřímnou odpověď. Toho jsem se chtěl ve skutečnosti dobrat. Tohle prostě respektuji i když s drobnými výhradami (právě snaha o upřímný feedback je ve spojení s evidentní plnou anonymitou natolik naivní a neefektivní jako očekávat, že zrovna mě 5. dveře u Felicie neshnijou). Ovšem to, že vás překvapuje způsob hodnocení fotografií a pohlížení na obrázky zase pobavilo mě. Opravdu nečekané. ;o)<p>
Jinak děkuji panu Ianusovi, za absolutní pochopení toku mých myšlenek. Přesně ten rozdíl jsem měl na mysli. Je vidět, že mí pražané mi rozumnějí. ;o)
Jinak děkuji panu Ianusovi, za absolutní pochopení toku mých myšlenek. Přesně ten rozdíl jsem měl na mysli. Je vidět, že mí pražané mi rozumnějí. ;o)
10:46:41 08.03.2005
Jan: :) máš pocit, že se rozčiluju? Fakt jo? <p>
To cos napsal o anonymitě je jen velmi zúžené vidění. Evidentně tě diskuze nezajímají. ;o) To cos napsal nemůže pasovat na lidi, kteří se znají nejen virtuálně, ale fyzicky se potkávají a ví jak se kdo tváří a chová. A to že se někdo ztotožní se svou virtuální identitou je opradu jedna z největších kravin, jakou jsem zde četl (v daném kontextu). Samozřejmě že se to může stát a stává se to, ale pochop, že na to už lékaři mají diagnozu. Máš pocit, že jsem chtěl problém až tak rozebrat? :o)
To cos napsal o anonymitě je jen velmi zúžené vidění. Evidentně tě diskuze nezajímají. ;o) To cos napsal nemůže pasovat na lidi, kteří se znají nejen virtuálně, ale fyzicky se potkávají a ví jak se kdo tváří a chová. A to že se někdo ztotožní se svou virtuální identitou je opradu jedna z největších kravin, jakou jsem zde četl (v daném kontextu). Samozřejmě že se to může stát a stává se to, ale pochop, že na to už lékaři mají diagnozu. Máš pocit, že jsem chtěl problém až tak rozebrat? :o)
23:06:31 07.03.2005
Jen pro upřesnění. Anonym bez výsledků (jen ty kecy) by mi byl daleko lhostejnější... asi tak.
23:03:26 07.03.2005
Valerie: Ale jo... hraju si a dokonce i těchto zdech, ale většinou tak trochu na "férovku"... sám za sebe. Co napíšu, nebo vložím, za to si taky nesu odpovědnost. Za nikoho se neschovávám.<br>
Nejde jenom o to co se zde napíše a vloží. Hra je jen doplněk. Spousta lidí se zde nevyskytla se Šmokem v hlavě. Přišli sem především za poučením. A jak to za ty roky pozoruji... má to smysl. Ano, tento server (a i jemu podobné) dosti lidem popomohl k daleko lepším fotografickým výsledkům. Pokud zde však primárně hledáte provokaci a samolibou zábavu jako třeba Vaněk, tak jsou veškeré kecy o obrázcích a komentářích liché. Komentáře a obrázky jsou v tomto případě jen image a ta je jak známo na nic. Následuj instinkt. Imho i samotná fotografie je o lidech... nejen o těch před objektivem. Jedině člověk, slovo a obraz spolu mohou ve finále fungovat. Image zbytečně zkresluje. Žižka je díky image pro národ hrdinou, ale pravda je taková, že to byl zloděj a vrah... Proč to říkám? Identity jako vy na chvíli pobaví.. ale to je vše. Pro citlivého jedince jako jsem já, dumajícího nad přínosem anonyma je hra na image mírně řečeno popudlivá. Být člověkem a hrát si.. je přirozenější.. i sympatičtější. Hrající si anonym je zákeřnost.<p>
Ave Ovi
Nejde jenom o to co se zde napíše a vloží. Hra je jen doplněk. Spousta lidí se zde nevyskytla se Šmokem v hlavě. Přišli sem především za poučením. A jak to za ty roky pozoruji... má to smysl. Ano, tento server (a i jemu podobné) dosti lidem popomohl k daleko lepším fotografickým výsledkům. Pokud zde však primárně hledáte provokaci a samolibou zábavu jako třeba Vaněk, tak jsou veškeré kecy o obrázcích a komentářích liché. Komentáře a obrázky jsou v tomto případě jen image a ta je jak známo na nic. Následuj instinkt. Imho i samotná fotografie je o lidech... nejen o těch před objektivem. Jedině člověk, slovo a obraz spolu mohou ve finále fungovat. Image zbytečně zkresluje. Žižka je díky image pro národ hrdinou, ale pravda je taková, že to byl zloděj a vrah... Proč to říkám? Identity jako vy na chvíli pobaví.. ale to je vše. Pro citlivého jedince jako jsem já, dumajícího nad přínosem anonyma je hra na image mírně řečeno popudlivá. Být člověkem a hrát si.. je přirozenější.. i sympatičtější. Hrající si anonym je zákeřnost.<p>
Ave Ovi
16:35:20 07.03.2005
Milan: Kdybych měl bližší vztah k autorovi, tak bych asi nepsal nic o "debilní anonymitě". Prostě se snažím věci chápat takové jaké jsou a už začínám pomalu poznávat, že zajímavé nejsou jen ty "perfektní" vyžehlené obrázky. Že jsou prostě na světě i fotky, které ti něco dají až na poněkolikátý pokus. A když navíc nejde o náhodu a autor z různých okamžiků dokáže vědomě skládat celek, tak to ocením. To že je to pro tebe sračka absolutně chápu a nemyslím to ironicky.
15:23:28 07.03.2005
Ivan + Milan: Tentokrát ne ;o) Jako 1. něčí fotka by to bylo jistě o ničem, ale v kontextu z ostatními mi to dává smysl. Jestli mi něco vadí, tak spíš ta hra na Valerii.
01:22:20 07.03.2005
Přečetl jsem si pát tvých příspěvků... :o) napadá mi jistá analogie se stříbrnými kotoučky :o))))
01:18:38 07.03.2005
sakra! Nerad se vnucuju, ale... <p>
http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=10597<p>
...ale seš lepší. ;o) Ale o to tu nikdy nešlo, že? :o)))
http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=10597<p>
...ale seš lepší. ;o) Ale o to tu nikdy nešlo, že? :o)))
01:13:46 07.03.2005
Kdyby tobylo technicky OK, řekl bych "Houdův brácha" :o) Doufám, že se tě to Tome nikterak netkne... :o)