Jiří Březina
Celkem 19385 komentářů
15:34:12 21.06.2005
Myslím že ten nápad není tak unikátní, to snad napadne pod zrcadlem každého, a realizace je dost bídná, třeba situace na silnici nebo světelné poměry se daly vyčíhat daleko zajímavější. Navíc zřejmě posunuté barvy.
13:28:38 21.06.2005
Moc zašuměné, na hladině jsou umělé mapy a kresba spíš doostřená než ostrá. V perfektní kvalitě bych na to asi koukat mohl, ale tahle podoba to hodně kazí.
08:09:12 21.06.2005
Pěkný motiv, ale jinak slabší, hlavně technicky (šedivá tonalita) a když střed, tak střed a srovnat. <A href = "http://www.unipex.cz/jb/2/lcc.jpg" target="_blank"> aspoň takhle</A>.
07:33:07 21.06.2005
Docela pěkná fotka, dobře posazená ostrost ho odrazila od pozadí, ale to padání mi trochu vadí.
07:31:30 21.06.2005
Výraz určitě ano, ale zdá se mi, že mu trochu ublížilo krátké ohnisko, nevím, proč by měl mít vytažený nos a tváře. Pozadí sis tady asi nemohl moc vybírat, někdy se ale povede líp. 3+
07:18:15 21.06.2005
Tohle se mi celkem líbí, pěkně použité opakování, ale nemůžu se ubránit dojmu, že v čb by to vyznělo lépe, ten blankyt oblohy je dost agresivní, ruší.
07:16:51 21.06.2005
Hodně špatná kompozice, moc daleko od objektui, a také hodně špatné světlo. Taková turistická fotka typu "pamatuješ na tu kozu nad mořem?", výtvarně dost pod průměr.
22:07:56 20.06.2005
Myslím, že jsi to měl udělat jednodušší, až minimalistické, třeba si zajít pro nějaký detail. Mně je tam těch klacků moc :)
22:01:19 20.06.2005
Jo, máš pěkný širokáč, ale co tu šlo? O koruny stromů nebo ty domečky dole? Mně to z fotky vůbec není jasné a obojí mi přijde trochu moc.
21:57:45 20.06.2005
Jasně, Pažoute, zajel jsem si kvůli provokaci dvě stě kiláků - dej už si radši pauzu. Nenapadá tě jiný důvod vystavování fotek, než honba za body anebo urážlivá provokace? :)
08:50:31 20.06.2005
Pažoute, především, pro mě to NENÍ kotraverzní fotka, natož pak jednoznačně, jak mohutnou stavbu ty si dokážeš vybudovat na tak chatrné osobní domněnce!? Všední pohled na stará vrata je pro mě daleko méně šokující, než fakt, že se někdo na takovou fotku, zřejmě za hranicí svého nerozlehlého námětového dvorečku, nedokáže dívat bez shazujících osobních poznámek. To je nepochopitelné zase pro mě a způsob mé reakce je prostě mým způsobem, jak na to reagovat, klidně ho komentuj, ale to je tak všechno. Ty možná na reaguješ na přitroublé poznámky děkovnými dopisy, ke mně to ale zatím nedorazilo a proto reaguju nepřiměřeně. <P>
Pažtko, co píšeš, je smutné. Opravdu ti přijde tak pohoršující, že se odvážím česky pojmenovat tak jednoznačné způsoby chování? Pokud jde o iluzorní argumentaci tím citátem, k tomu se ani nebudu vyjadřovat, beztak by to bylo "nepřiměřené".
Pažtko, co píšeš, je smutné. Opravdu ti přijde tak pohoršující, že se odvážím česky pojmenovat tak jednoznačné způsoby chování? Pokud jde o iluzorní argumentaci tím citátem, k tomu se ani nebudu vyjadřovat, beztak by to bylo "nepřiměřené".
06:48:22 20.06.2005
:-)) ... ano souhlasím, třeba jemnost kopajícího puberťáka rozhodně nevnímáme oba stejně. :)
22:22:53 19.06.2005
Lukáši, to není ono, hodně věcí je tam špatně. Já nevím, co je s těmi novorozenci dovoleno dělat, ale blýsknout jim hromadně shora zadečky v bedně mi přijde skoro nejhorší způsob, jak je fotit. Jako chovateli ti to možná i stačí, ale jako fotografovi by určitě nemělo :)
22:10:24 19.06.2005
Nádherná fotka, plná emocí, když nevidím tónování a rámček, což tedy radši nevidím
10:45:08 19.06.2005
Nojo, Pažout, schovávat se za ženskou, zbabělče.:) <BR>
K tvému komentáři - kopající puberťák mi nepřjde za zachovalovských klišé to nejpovedenější pro danou situaci, přinejmenším jsi tu zřejmě omylem zaměnil stranu kopanou a kopající. Takže výchovný dopad na mě asi nedosáhne úplného maxima. Ale jako prezentace před těmi správnými chlapci to asi zafunguje, takže zbytečně jsi to nepsal. Pro mě osobně samozřejmě není moc příjemné vidět tě v jedné řadě třeba s Ruskem a Santojem, ale co se dá dělat! :))
K tvému komentáři - kopající puberťák mi nepřjde za zachovalovských klišé to nejpovedenější pro danou situaci, přinejmenším jsi tu zřejmě omylem zaměnil stranu kopanou a kopající. Takže výchovný dopad na mě asi nedosáhne úplného maxima. Ale jako prezentace před těmi správnými chlapci to asi zafunguje, takže zbytečně jsi to nepsal. Pro mě osobně samozřejmě není moc příjemné vidět tě v jedné řadě třeba s Ruskem a Santojem, ale co se dá dělat! :))
20:50:08 17.06.2005
PŠ: Ty jsi v pohodě, tak prosímtě zůstaň :))<P>
Němečku Němečku, už podle antického pseudonymu bys tu asi moc chtěl být za váženého klasika, ale což to jde, při téhle úctě k logice a účelovém chápání se faktů? Promiň upřímnost, ale pro mě je tvoje vznešeně se tvářící prohlášení jen dalším odvetným házením bláta na někoho, kdo ti tvoje patetické fabulace, plné falešných jistot a zavádějících prohlášení, nežere. Vtipně použitá citace JW, no to se fakt bavím :)<P>
Po takovém nediplomatickém úvodu je asi celkem marné opakovat, že o kritické názory na fotku mi nešlo vůbec. Pod všemi mými fotkami je mnoho kritických názorů, a samozřejmě také od lidí, kteří mají velký rozhled, praktické znalosti, a vytříbený, i když odlišný vkus. Takové názory mají samozřejmě cenu - a je zajímavé, že mají pravidelně velmi přijatelnou formu. A pak tam čtu také "kritiku" od jiných, kteří (ještě, už?) netuší nic o tonalitě, kompozici, kresbě, kteří mají estetiku zformovanou výtvarným odpadem z reklamních agentur a jdou jen po povrchním efektu, pro které je světlo pouhá negace pojmu tma. Jsou to jejich výtvory, které denně vzbouzí bujaré veselí až žaludeční nevolnosti v klubu kritiků - z čeho soudíš, že pod mojí fotkou titíž lidé náhle načerpají tu vrcholnou a nezpochybnitelnou kompetenci, implikující úctu a stoj spatný na straně autorově?? Mluvíš o emocích s velkým E, ale tady jsme na fotografickém serveru, řemeslo je podle mě součástí povinnou a samotné emoce těchto lidí pro mě mají hodnotu s velmi malým "e". Celkem vzato, jako autor fotek myslím dostatečně nepodbízivých bych se musel zbláznit, kdybych měl nad každým kritickým názorem pěnit a autora kamenovat a také to úprokazatelně nedělám. Tady šlo o něco docela jiného a ne úplně nového. Nové je jen to, že mě to přestalo bavit a na osobní útok jsem odpověděl. <P>
Tak kdopak nám tu ještě chybí? :)))
Němečku Němečku, už podle antického pseudonymu bys tu asi moc chtěl být za váženého klasika, ale což to jde, při téhle úctě k logice a účelovém chápání se faktů? Promiň upřímnost, ale pro mě je tvoje vznešeně se tvářící prohlášení jen dalším odvetným házením bláta na někoho, kdo ti tvoje patetické fabulace, plné falešných jistot a zavádějících prohlášení, nežere. Vtipně použitá citace JW, no to se fakt bavím :)<P>
Po takovém nediplomatickém úvodu je asi celkem marné opakovat, že o kritické názory na fotku mi nešlo vůbec. Pod všemi mými fotkami je mnoho kritických názorů, a samozřejmě také od lidí, kteří mají velký rozhled, praktické znalosti, a vytříbený, i když odlišný vkus. Takové názory mají samozřejmě cenu - a je zajímavé, že mají pravidelně velmi přijatelnou formu. A pak tam čtu také "kritiku" od jiných, kteří (ještě, už?) netuší nic o tonalitě, kompozici, kresbě, kteří mají estetiku zformovanou výtvarným odpadem z reklamních agentur a jdou jen po povrchním efektu, pro které je světlo pouhá negace pojmu tma. Jsou to jejich výtvory, které denně vzbouzí bujaré veselí až žaludeční nevolnosti v klubu kritiků - z čeho soudíš, že pod mojí fotkou titíž lidé náhle načerpají tu vrcholnou a nezpochybnitelnou kompetenci, implikující úctu a stoj spatný na straně autorově?? Mluvíš o emocích s velkým E, ale tady jsme na fotografickém serveru, řemeslo je podle mě součástí povinnou a samotné emoce těchto lidí pro mě mají hodnotu s velmi malým "e". Celkem vzato, jako autor fotek myslím dostatečně nepodbízivých bych se musel zbláznit, kdybych měl nad každým kritickým názorem pěnit a autora kamenovat a také to úprokazatelně nedělám. Tady šlo o něco docela jiného a ne úplně nového. Nové je jen to, že mě to přestalo bavit a na osobní útok jsem odpověděl. <P>
Tak kdopak nám tu ještě chybí? :)))
19:09:27 17.06.2005
Hmmm, zdá se, že zabalit do komentáře pod fotkou osobní útok je zcela v (místní) normě, přiměřená obrana už je ale něco opovrženíhodného, co je nutné důrazně kolektivně odsoudit. To první nechápu a neuznávám, už proto, že to sám nikdy nedělám. Pokud jde o to druhé, nastavovat druhou tvář mi nikdy moc nešlo a ani teď se nebudu snažit. <P>
Když si to tak celé pročtu, opravdu nemám problém s jakkoli odmítavými a zápornými komentáři, ve kterých šlo jen o fotku. Dají se snadno rozeznat. Pokud jde o to "nepochopení zdola", trvám na něm, je tu příliš časté na to, abychom se tvářili, že nexistuje - zmínka o něm je zbytečná z jiného důvodu - nikdo z potrefených ho pro sebe sama nikdy neuzná a ostatním snad časem dojde, jak jsem to vlastně myslel. Howgh.
Když si to tak celé pročtu, opravdu nemám problém s jakkoli odmítavými a zápornými komentáři, ve kterých šlo jen o fotku. Dají se snadno rozeznat. Pokud jde o to "nepochopení zdola", trvám na něm, je tu příliš časté na to, abychom se tvářili, že nexistuje - zmínka o něm je zbytečná z jiného důvodu - nikdo z potrefených ho pro sebe sama nikdy neuzná a ostatním snad časem dojde, jak jsem to vlastně myslel. Howgh.
13:53:28 17.06.2005
Dal bych hladinu kousek od středu, asi spíš dolů, méně bych doostřil, pohlídal kresbu ve stínech, kompoziční a hlavně světelný základ pro mě dobrý. 3+
13:45:11 17.06.2005
Mně se to relativně líbí, i když ty vatové potoky dlouhým časem už mě dost let nechytají. Jen vzadu je toho na mě trochu moc, popř. příliš výrazného, trochu víc bych soustředil pozornost dopředu. :)
13:09:42 17.06.2005
Celkem pěkně pojatá, ale technicky beznadějná fotka. Mimo hodnocení fotky: šlapat v obilí se za nás nepovažovalo za příznak nejlepšího přístupu k věci :) Kompromisní . . .