Valerie Pavlíčková
Celkem 412 komentářů
10:51:08 15.03.2005
dneska jsem si rikala, ze se porozhlednu po galerii a okomentuju par obrazku. Nejak mne ale nic nezaujalo, az ten vas. prijemne barvy, unavene oko na nem rado spocine. Ta uvaha s temi zraloky ma neco do sebe.
09:19:21 15.03.2005
cernobily umelec? Ja si myslim, ze je vzdycky zajimave videt, jak nejaky namet zpracuje nekdo jiny. Tady osobne mam sice dojem, ze barva - ona je prakticky pritomna pouze na tech oblicejich - skyta zajimavejsi moznosti. <br> Co je to "KB1 alert" by mne take zajimalo.
08:43:01 15.03.2005
pane Kratochvil... ja nemam potrebu vas ani nekoho jineho o necem presvedcovat. Kazdy z nas se musi s hranicemi svych schopnosti vyporadat sam. <br> Pane Hejmala, jak se vam vede takhle po ranu? Ano, ta plochost vznikla tim priblesknutim a tou delsi expozici. Panovalo velmi difuzni svetlo a ten blesk mam prelepeny asi triceti vrstvami lepici pasky jako dodatecny difuzer. Jenom blesk by ale nestacil, protoze jeho vykon klesa se ctvercem vzdalenosti a zadni objekty by byly tmavsi.
08:27:15 15.03.2005
Pane Rusek, to s tou podobnosti meho vyjadrovani s vyjadrovanim Karoliny Kovarikove myslite opravdu vazne? Byla jsem se podivat na jeji komentare a tak vulgarne jako ona se tu myslim vyjadrujete uz snad jenom vy... pokud tedy uz mam hledat nejakou podobnost. Na druhou stranu, ta Karolina tam ma jednu moc krasnou fotografii.
08:12:33 15.03.2005
pane Kratochvile, zkuste na chvili zapomenout, ze prostor definujeme tremi rozmery :-) A prestante porad s tim obsahem, to ted nemyslim vztazmo na tenhle obrazek, to myslim obecne jako doporuceni pro vase videni. Uvolnete se, a zadivejte se nejprve na nejaky obrazek tak, aniz byste jej chtel videt :-) Obsah byt muze a nebo take ne, a pokud o nej jde, tak se sam vcas prihlasi ke slovu, nemejte o nej strach :-) <br> Pane Slavik, nepodsouvejte mi nepeclivost... Tohle je jeden obrazek asi z dvaceti, na tech ostatnich sice bylo vsechno ostre, ale uz svoji existenci zbytecne. Ten planetarni system jsem zachytila az na poslednich peti, kdy se mi podarilo presvedcit moji kamerku aby blyskala a zaroven snimala delsim casem :-)
07:59:08 15.03.2005
a na jaky. pane Rusek? :-) <br> Pane Sigut, ja si zase myslim, ze ta lehka neostrost to teprve dela zajimavym. Ten plosny efekt by zmizel, kdyby to bylo pouhym spravne zaostrenym odrazem reality, nemyslite?
23:14:37 14.03.2005
Pane Horice, na neduveru uz jsem si u vas celkem zvykla. Jak uz jsem psala jinde, vsechny moje obrazky tady vznikly tim fotoaparatem, ktery jsem udala v technickych datech. Mela bych k dispozici i jine, ale mne zajimaji moznosti prave tohohle. Nakonec, myslim ze nejakym zpusobem se to da u digitalni kamery i overit, ne? Kdyztak se zeptejte nekoho, kdo tomu rozumi, ja take nevim jak se to dela. <br> Mne neni "z nejakych pricin" neprijemne osloveni "Ovi"... mne je neprijemne jakekoli osloveni, patrici nekomu jinemu. Je to tak tezke si to predstavit? Ja toho cloveka neznam, nevim jake mel nazory a s cim mne tedy hazite do jednoho pytle. Pokud si mam za necim stat, tak jenom za MYMI nazory. Nebo by se vam libilo, kdybych se na vas obracela treba jako na Ivana Ruska? Mne to prijde dost nevychovane a arogantni, uprimne receno... A lidi, kteri z nejakeho duvodu nejsou schopni prime reci mi vzdycky prisli tak nejak levi... asi jako nekdo, kdo se pri rozhovoru nediva protejsku do oci. Ale delejte jak myslite, pane Horice. Tady je vsechno dobrovolne, nikdo nic nemusi. Ani vy... ani ja.
22:56:17 14.03.2005
pane Horice (jmenujete se tak vubec? :-) Ja ze sebe nic nedelam... jednou za tri dny sem muzu dat fotku, jako kazdy jiny nebo jina. Krome toho obcas neco okomentuju, kdyz mam zrovna naladu - asi take jako kdokoli jiny zde. Az mne to jednoho dne prestane bavit, tak s tim prestanu a budu treba hackovat decky, co ja vim :-) Co z toho vseho ze mne ma delat atrakci na rozdil od nekoho jineho, kdo dela to same, mi je zahadou. <br> Neni mi jasne, proc ve vsem chcete videt nejake intriky a spiknuti... zkuste si proste predstavit, ze jsem dostala darem malou digitalni kameru, zacala s ni fotografovat a jsem zvedava na reakce ostatnich fotoamateru. Reakce profesionalu znam, v mem okoli jich par mam k dispozici :-) Vas problem s tim, ze nekdo koho neznate je pro vas clovek a ja pouze identita vam asi vyresit nepomuzu. Nekdo tady kdysi napsal, ze zivot kazdeho z nas je poza, dokonce nekolik poz, pro kazde prostredi jedna. Pry uz od materske skolky :-) <p> Ja nevim, ale nechcete radeji mluvit o fotografiich?
21:38:07 13.03.2005
tak jsem si nejprve precetla komentare, coz normalne nedelam. Nejvic jsem se nasmala pri vykricich ze se jedna o porno, skoro to ve mne vyvolalo pokuseni sem nejake jednou dat :-) Take reakce jmenovite pana Spitta mi prisla takova... fundovana :-) A moje reakce? Jako uz drive, i tady mi prijde hlavne ten vyraz te modelky dost hrozny. Nez takovehle krece, to snad radeji tu hlavu odriznout a koncentrovat se na to "podstatne". Docela by mne zajimalo, co na to rekla, kdyz se takhle videla :-) Ten obrazek je opet dost jednoduse ustrykovanej, asi bych se ale vykaslala na to znasilnovani tech gradacnich krivek, kuncoft techhle veci vam to stejne neoceni a zbytek to neoklame ;-)
21:11:09 13.03.2005
ta fotografie ma neco uhranciveho, i kdyz mi pocitove dole jeste kus schazi. To jeste umocnuje trochu nevhodne ten ramecek, rekla bych.
21:05:33 13.03.2005
pane Spitt, nejak mi uniklo, ze bych kdy vyjadrila touhu s vami travit svuj volny cas. Krome toho, vy toho casu take moc nemate, jak neustale zduraznujete, tak bych snad ani nemela to srdce vas z te provincie tahat. Nakonec by to jeste byla moje vina, az sem zase date nejakou nedodelanou vec :-)
09:58:49 13.03.2005
Pane Fedr, portrety od Rineke Dijkstra se vam zdaji "prazdne a proste" ? To mne trochu prekvapuje, pokud jste mel rad ty obrazky od L. Lux. Kdyztak se nekdy k te Dijkstra vratte, treba se vam ten pohled na ni jednou zmeni. Ona neni jenom nahodou momentalne jednou z nejvice vystavovanych portretistu soucasnosti. <br> To co jste mi tady vyjmenoval za kriteria porad jeste nezarucuje ze nejaky obrazek bude dobry, pane Fedr. Tretinova kompozice je stejne dobra nebo spatna jako jakakoli jina, pokud ji pouzije nekdo, kdo nevi proc to dela. Ja jsem tu diagonalu zvolila umyslne, a pokud se o ucinky kompozicnich schemat zajimate vic, tak jiste budete i tusit proc. Hmm, nechci se opet nechat svest ke komentovani vlastniho obrazku, z duvodu ktere jsem uz napsala jinde. Ale snad jenom tolik: ne pro vsechno, co se vam zda na prvni pohled citelne, je ten prvni pohled urcujici. V tomhle pripade se jedna o ten balonek, ktery skutecne balonkem je... i kdyz se vam zda ze vypada jinak :-) A pokud tam nevidite pribeh, tak to jeste neznamena, ze tam neni... <br> prazdny kelimek od jogurtu muze byt stejne dobre motivem strhujiciho obrazku jako cokoli jineho :-)
22:25:42 12.03.2005
Pane Cmiel, tak nejak jsem to v podstate tusila. Ale jakkoli je moje vyjadrovani podobne tem postavam, o kterych se zminujete, nemam s zadnou z nich nic spolecneho. Presto by mne docela zajimaly. Jsou tu k videni jejich fotografie? <br> Pane Horice, sice jsem vam psala, ze mi muzete rikat jak chcete, ale teprve ted, kdyz tak cinite, si uvedomuju jak mi to neni prijemne. Asi tak jako kdyz pan ucitel ve skole vsem chlapcum rika Karliku a vsem divkam Marenko :-) Takze pokud chcete se mnou komunikovat, obracejte se na mne mym jmenem. Pokud chcete komunikovat s Ovim, budiz, snad vam nekdy odpovi.
22:15:38 12.03.2005
Pane Rusek, vite ceho si na photopostu nejvice cenim? Ze dokaze i dve takove existence z ruznych paralelnich casoprostoru jakymi jste vy a ja svest pod jednu fotografii. Ja alespon nikoho druheho jako vy v realnem zivote neznam <br> Pane Kacer, nevim jestli vas to ted uklidni nebo zneklidni, ale z meho pohledu jsou moje obrazky tady v podstate vsechny stejne dobre nebo spatne ;-) <br> Kristyna Mojescikova: mate pravdu, nektere z nich vypadaji ve velkem formatu moc hezky. Ne u kazde je to stejne dobre, nektere vypadaji lepe i jako miniatury :-) <br> Vlasta Fisrova: mate pravdu, clovek miva tendenci takhle reagovat. Rikam si, o co vsechno ti s tim ruskovskym (ja mu rikam descarteskym) videnim sveta asi prichazeji. Ale problem je v tom, ze je to mozna naopak. Treba v tom jejich svete panuje bezbrehe stesti a totalni harmonie, nebot cokoli podezreleho do nej vubec nema pristup :-) Bohuzel, asi neexistuje moznost alespon na chvili videt svet ocima toho druheho, a tak se to nejspis nikdy nedozvime.
00:24:49 12.03.2005
ano, takovy napad mivam take casto, kdyz vidim ve vetru vlat vlasy. ustrihnu potaji :-)
07:51:26 11.03.2005
Pane Fedr, prosim vas, a ktera jsou to ta "umelecka kriteria", ktera moje fotografie nesplnuje? Ja se sice zabyvam umenim uz pres dvacet let, ale doposud mi uslo, ze nejake dilo musi splnovat nejake predpisy, aby bylo umenim. Existuje nejaky seznam? Mohl byste mi poslat kopii? Predem moc dekuju.
07:47:19 11.03.2005
pane Krapac, touche. Zajdu se na ne podivat, uz jsem ted nejakou dobu nic nekomentovala. <br> Pane Horice, samozrejme mi muzete rikat jak chcete, ale myslim ze vam o sve osobe mohu prozradit. ze jsem nikdy coby Ovi Ivoda nevystupovala. Nevim ted, jestli vas to potesi nebo zamrzi, ale nemam v umyslu se zdobit cizim perim, at jiz bylo jakekoli.Ted uz take chapu ten vajecny problem pana Spitta. Snad jeste kdyby mi nekdo vysvetlil to s tim vedoucim? <br> Trochu mne, priznam se, ale zarazilo vase pouziti toho ve spojeni s fotografii mirne dadaistickeho vyrazu "pridana hodnota". Jeho pomoci myslim oznacuje pan Rusek obrazky, ktere se mu libi, a nezlobte se, ale tomu jsou ty moje doufejme dostatecne vzdaleny..
16:55:24 10.03.2005
to je moc dobry. Takovou by to chtelo udelat nejakou kamerou na stredni format. ;-)
08:27:35 10.03.2005
to by mohl byt polaroidovy transfer, jak jsou ty barvy jemne a kultivovane. moc hezky.
15:26:37 09.03.2005
pane Spitt, vite, ja chodim po tech intelektualskych kavarnach a diskutuju tam s dekadentnimi teoretiky a pseudoumelci o pseudoumeni. To by vas nebavilo, radeji si prectete neco o retusovani :-) Ale jinak, jeste jste mi neprozradil, jak to bylo s temi vasimy vejci a s tim panem vedoucim. To bych opravdu rada vedela, takovehle zahady mne potom zbytecne zamestnavaji. <br> TP: jo, hard days night, Pauluv dedecek. Taky jsem na nej musela myslet :-)
14:45:59 09.03.2005
mmmh.... to je vynikajici. naprosto neskutecny. Ta mirna roztresenost je naopak to, co to potrebuje aby to nepusobilo jako nejaka intelektualne technofilska onanie. Ve velkym formatu bude to zrno zobrazeny ostre... pripomina mi to veci od Sugimota :-)
14:27:26 09.03.2005
Firminy je ale Francie, ne? opravdu dobra fotka... vyjadruje to tu brutalitu te struktury lepe, nez celkove pohledy.
14:13:45 09.03.2005
Calatrava ma na svedomi radu zajimavych motivu pro fotky... skoda ze jako clovek neni stejne prijemny. Ta fotka je prima, i kdyz bych asi videla ten spodek o stopu svetlejsi, trosku mi to dojmove splyva. Ale kdyz uvazim, ze jsou to cestovni fotografie, tak chapeau... vy mate neco spolecneho s architekturou?
14:10:04 09.03.2005
to je ten Moneo, ne? velmi hezky. ta cernobila verze by mohla byt jeste zajimavejsi.
14:08:02 09.03.2005
ta fotografie ma velky potencial... krasna kompozice, pouze ta cernocerna temnota kdyby sla nekde trochu zlomit. Pokud jste nekde v te cerne plose retusovala neco pryc, nejake svetelne zdroje treba... tak takova verze by mne asi zajimala jeste vice.
14:05:40 09.03.2005
to je opravdu dobry... jestli muzu, tak bych ale pocitove radila odriznout ten maly kousek matlafousek vlevo nahore :-) nejspis bych urizla prouzek na leve strane.