Přeskočit na obsah
Přihlásit Registrace

Valerie Pavlíčková

Info Fotky (84) Komentáře (412) Fóra Fototéma Grafy
Komentáře

Celkem 412 komentářů

balonek
07:59:58 09.03.2005
Nemusite mit strach z impertinence, pane Spitt. Ja jsem uz na hulvaty pod mymi obrazky zvykla, takze klidne muzete pritvrdit. Presto porad jeste nechapu, co se mi snazite naznacit, a aniz bych chtela byt ja impertinentni, myslim si, ze chyba nebude na mem prijimaci. Tak se sverte, copak mate za problemy s vejci? A jaky pan vedouci vam dela starosti?
balonek
22:53:52 08.03.2005
pane Spitt, nezlobte se na mne, ale tentokrat se mi zda, ze jste to s tim alkoholem prehnal :-) O jakem vedoucim to tu melete? A co ma znamenat Ave Ovi? Jestli se nemylim, tak je to latinsky Nazdar vejce, ne? :-) Bezte hezky domu, pekne se vycurejte a do rana se z toho prospete :-)
accidentaly red
18:09:54 08.03.2005
to couhani jsem myslela perspektivne. Mela jsem najednou takovy dojem, jako by ta ruka (loket) byla perspektivou hodne zduraznena. Ale spis nez to jde asi hlavne o celek, ten se mi libi min nez u tech predeslych.
...malá noční
14:34:57 08.03.2005
to je vesela situace :-) jak z rozmarneho leta.
5
accidentaly red
14:30:42 08.03.2005
libi se mi coolness a pohled, zato to aranzma uz tak moc ne. Ta ruka mi nejak z toho obrazku couha. Predesle fotky se mi od vas libily lepe, ale to uz je osud :-)
4
pocta ženskému tělu č. 3
14:28:30 08.03.2005
pocta? no nevim... v tom pripade je to hodne nemilosrdna pocta. Ta krivka, kterou by stalo za to poctit, je chudak cela roztresena... nespojita. Navic mi moc nesedne jak je smerem dolu stale tenci, a ta sirokouhla T-rex rucka je taky takova nejaka...
3
pb
14:21:29 08.03.2005
pane Kalab, vase fotografie mne v te dnesni nabidce zaujala. Nejvetsi podil na tom ma to, jak jste zachytil onen okamzik toho prchaveho usmevu. Ta divka pusobi jako modelka trochu proti sve vuli, ale zaroven jako nekdo, komu snad pozornost kamery o ni lichoti. Libi se mi jeji telo, ktere moc modelkovsky - rozumej podvyzivene - nepusobi. Nelibi se mi pouze dve skutecnosti: fakt, ze jste fotografoval proti tomu utopenemu cernemu pozadi. Uz jenom jeden svetelny zdroj, ktery by jej trochu ozivil, by pomohl. Nejradeji osobne mam ale podobne obrazky vznikle v nejake realne kulise. A potom ta chybejici druha ruka. Na jednu stranu je prave ta bezruka silueta tim, co ten obrazek ozvlastnuje. Presto bych byla za nejaky podexponovany fragment te ruky za zady asi vdecna. Snad bych jeste pouvazovala o svetle... na te fotografii je spodek tela svetlejsi nezli oblicej, nejsem si jista, jestli to neni trochu na skodu.
3
balonek
11:30:36 08.03.2005
Pane Horice, tak uplne s vami nesouhlasim. Myslim si, ze vuci nekomu, koho opravdu dobre osobne znate, jste behem doby nucen zaujmout nejaky osobni pristup. Coz pouze u vyjimecnych jedincu vede k tomu, ze jsou schopni v komentarich rici to, co si opravdu mysli. Takovych tady par je, ale mne zajima nefiltrovany feedback od vetsiny. A moje anonymita neni o mnoho jina nezli anonymita kohokoli z jinych ucastniku, ktere jste zatim osobne nepotkal. Tech bude nejspis vetsina z tech 10000, ne? <br> Zmineny zpusob hodnoceni mne neprekvapil ani tak faktem, ze existuje, ale spise svym rozsahem. A take svoji agresivitou.
sousedství
10:25:59 08.03.2005
pane Canuma, jaky rozdil je mezi predlohou na obraz, obrazem a fotografii?
balonek
10:22:18 08.03.2005
Pane Horice, myslim ze pan Krapac ma v leccems pravdu. Jedno mi ale muzete verit: moje motivace, proc pisu komentare a vkladam sem fotografie, neni budovani jakehosi image, ale cista zvedavost. Jsem proste zvedava na reakce zdejsich uzivatelu na moje obrazky. A samozrejme priznavam, ze jejich vyber neni nahodny. Na jedne strane se u nich jedna o zpusob videni, ktery neni v soudobem umeni az zase tak vyjimecny... pokud byste nektere z nich ukazal nekomu, kdo ma trochu prehled, potvrdil by vam moje tvrzeni. Na druhe strane jsem s velkym prekvapenim zjistila, ze komunita amaterskych fotografu - byt infiltrovana nekolika profesionaly ci "profesionaly" - je sama v sobe hodne izolovanym tvarem. Esteticke principy, ktere tu rozhoduji o tom co je ci neni dobra fotografie, jsou kupodivu dost oddelene od toho, co se jinak na tomhle poli deje. Musite uznat, ze v dnesnim globalizovanem svete je to zajimavy fenomen, nota bene za okolnosti, kdy vsichni zdejsi prispevovatele maji per se kontakt s internetem. <p> To, ze nekteri v souvislosti s mymi obrazky mluvi o provokaci, je jev ktery ma svoji zakonitost, ale urcite neni mym primarnim cilem. Pochopitelne, pokud do nejakeho uzavreneho systemu vstoupite s "cizim" elementem, muze to podle natury urcita cast ucastniku povazovat za provokaci, jina za obohaceni ci iniciaci k zamysleni a jina za vasi hloupost ci ignoranci. Prikladu existuje bezpocet. <br> Muj cil ale neni ani nekoho "vzdelavat", ani se tu nehodlam nejak profilovat nebo zviditelnovat. Verte mi, opravdu toho nemam zapotrebi. Co si kdo o Valerii mysli, mne sice zajima, ale neprikladam tomu v konecnem dusledku rozhodujici vyznam.. <p> Obrazky, ktere sem davam, jsem vsechny vytvorila sama, vsechny jsou vysledkem meho vedomeho snazeni a snaha dozvedet se nazor na ne je pravym a hlavnim duvodem, proc je zde publikuji. Nic z nich nevzniklo nahodne nebo samoucelne za ucelem nejake provokace, jak mi obcas nekdo chce podsouvat. Ty obrazky vznikaji bez ohledu na to, jestli je sem vlozim nebo ne. <br> V mem snazeni jsem ale narazila na necekany problem. Velka vetsina zdejsich prispevovatelu neni schopna posuzovat pouze videny obrazek... venuji zde velkou energii prave vlastni profilaci, dokazovani vlastni odborne kompetence - at uz vyctem drahe techniky, kterou maji k dispozici, nebo strycku "akademickych maliru" kteri stali u kolebky jejich umu - protoze maji pocit, ze pouze ve spojeni s takovymi fakty bude na jejich dilo pohlizeno s patricnym respektem (a nutno dodat, ze u urcite casti navstevniku tenhle trik docela funguje) Muj cil, dockat se vazne minenych a presto nezkreslenych komentaru se mi proto nejspis nepodari naplnit, alespon u urcite casti respondentu. Myslenku zaradit do meho portfolia nejake svoje prace delane na velky nebo stredni format jsem ale zavrhla, myslim si, ze v konecnem dusledku by to jenom zkreslilo feedback ktery mne zajima. At ziji 3,2 Mpix! :-)
balonek
18:05:00 07.03.2005
OH: ano, mate pravdu. nekdy i vedome. <br> PH: co vam vadi na hre na Valerii? Tady jde jenom o obrazky, o nic vic. Pro mne neni rozdilu mezi Valerii, panem Horice nebo panem Bezdickem... Vy neznate mne, ja neznam vas, jedine, cim mohu vnimat vasi existenci jsou vase obrazky a komentare. Ano, to je hra. Ale tuhle hru tady hraje kolem 10 000 lidi. Pokazde premyslim, jaky obrazek bude tim pristim, i jak na nej budou ostatni hraci reagovat. Nektere reakce zvlaste nekterych hracu neni tezke uhodnout, jindy jsem v mych ocekavanich uplne mimo... Vy si nerad hrajete, pane Horice?
sousedství
15:52:04 07.03.2005
PH: analogie se stribrnymi kotoucky? to mi budete muset napovedet, nic se mi nevybavuje.
balonek
00:27:52 07.03.2005
pane Kacer, vy jste se mne ptal na muj nazor ohledne meho vlastniho obrazku. OK. Mohla bych vam tady napsat pul stranky o tom, proc je takovy jaky je, nebo co se nim snazim vyjadrit. Ja to ale presto neudelam :-) Uz jsem to kdysi - take na pozadani - udelala, u toho obrazku s tim nahatym zadeckem, muzete si tam precist k cemu to vedlo :-)
balonek
00:14:41 07.03.2005
taky cekam :-) <br> ale ono uz se pripozdilo.
irondog v brně
09:50:25 04.03.2005
byla jsem se tu podivat uz vickrat, coz samo o sobe svedci o dvou vecech: jednak se mi ten obrazek libi, a jednak si s nim nejsem uplne jista. Libi se mi ta rada tech lidskych postav, i ten pes, pochopitelne. Subjektivne mam pocit, ze by si zaslouzil vetsi plochu, asi bych sla s kamerou bliz a niz, skoro az na jeho horizont.
4
šílenej máma, šílená táta
09:09:39 04.03.2005
hezka variace na zname tema :-) U mamy trosku skoda tech vlasu, ktere mirne rusi jeji sileny pohled :-)
4
leave me alone
09:01:17 04.03.2005
volila bych zdrzenlivejsi barevnost i nazev, ale jako variaci na zname tema jste to zvladl docela dobre. Mirne pootoceni obliceje ke svetlu by udelalo hezci krivku spodni celisti. Trochu bych vyretusovala rty, pusobi prilis rozpraskane. Jinak ale dobry standard. Opet podobny pocit jako u dnesni fotografie pana Spitta: kdyby se zde nejednalo o vedomou stylizaci, byl by vysledny dojem pravdepodobne lepsi. U stylizace ty zminene vady na krase trochu rusi. Vysledek je presto zvladnuty lepe nezli ten zmineny priklad.
4
Ráno
08:55:51 04.03.2005
moc dobry. vynikajici.
5
sousedství
08:14:41 04.03.2005
Pane Stojanov, s tim balkanskym cajkem jste to nazval docela hezky. Ja si myslim, ze presne to je do urcity miry synonymem lidskeho snazeni, a docela mne bavi jeho stopy hledat i tam, kde by je clovek necekal. Mam takovych fotografii uz celou radu, tak sem obcas nejakou dam, i kdyz mi za ni asi nikdo moc pochvalu neda. <br> LA* mate pravdu, to neni ceska scenerie. Ale mam takove podobne i z ceskych predmesti. Pane Picasso, pokud si vzpomenete, tak mi napiste. Mozna se diky tomu dozvim tip na dalsi obrazek :-)
ptáci
13:51:40 03.03.2005
Maryon Park? To je to magicke misto, kde Thomas v Blow Up fotografuje tu vrazdu... a predtim tam honi holuby sedici na trave. Ja je honila po snehu ;-)
--
13:25:21 03.03.2005
asi bych jednu tu nohu urizla. pocitam, ze asi tu pravou. Ne, ze by to tak jak to tu je nebylo dobry, ale ta jedna by se mi mozna libila snad jeste vic :-) Ta nekompletnost :-) <p> A pindourka ne, to by uz nebylo ono :-)
5
Men's world
13:18:10 03.03.2005
no dobre... tedy. to ctvrceni mi prijde trochu mimo. Jednak je prilis malo vyrazne, a jednak tam nejak nema zadny vyznam. Dale bych postradala u toho doutniku banderolu a pochopitelne, kourit doutnik k Martini je dost zverstvo. Ja mam rada - kdyz uz k tomu obcas dojde - k male cohibe dvojitou single malt, nejlepe nejakou dvanactiletou z vysociny :-) Stejne je to ale zvlastni, jak nektery muzsky koukaj vyvarene, kdyz zenska kouri cigaro :-)) <br> Ale zpet k obrazku: nema to hloubku, je tam moc svetla, plave to v tom formatu...
2
Pohled 1
12:03:10 03.03.2005
prepaly :-) ta fotografie je velmi dobra, ale aby to byl styl sviceni, musel by ses zbavit tech presvicenych vlasu. Uriznout pred uchem a trochu je pod zvetsovakem dosvitit, aby ti na sebe tolik nepoutaly pozornost. Potom je to OK :-)
4
[o21] teaRs
11:56:46 03.03.2005
to se mi dost libi... takovej panelakovej Sudek :-) akorat ten radobytrendy nazev...
5
Neuhýbej očima...
11:43:15 03.03.2005
asi bych tu fotku mene mucila v editoru, rekla bych ze svym charakterem tu upravu nema zapotrebi. Ten prazdny pohled bez jiskry v oku mam rada, jak mi uz bylo nekym pod moji fotografii vycitano. Dava to prostor predstavam. Ta divka pusobi spise tak, ze bych asi z ni mela mit strach, nez jako obet domaciho nasili, ne? :-) Az na tu upravu jsem ale spokojena.
5
oli II
11:39:05 03.03.2005
ta technicka neperfektnost - hlavne v obliceji - by asi byla snesitelnejsi v barve... kompozicne a vyrazem se mi to libi.
4
Letni plovarna v zime
11:31:18 03.03.2005
pusobi to strasne nerealne a umele, asi jako takove ty synteticky chutnajici prasky do vody. Problem je jenom ten, ze to nepusobi jako by autor o tuhle synteticnost stal, cimz to balancuje na hranici kyce, resp. v mych ocich ji to spolehlive prekrocilo. Pritom je to mozna nespravedlive, protoze pokud by takovahle svetelna a barevna situace prave v realite panovala a ty bys ji zachytil rekneme na velky format, dostal by ses mimo prichut smudlala ve fotosopu a najednou by vse fungovalo. Ale on take nikdo nikdy netvrdil, ze svet je spravedlivy :-)
3
Most
11:24:56 03.03.2005
ta fotografie nema stavu, chybi v ni bila. Coz je jeste nestastnym zpusobem zdurazneno tou bilou linkou v ramecku. Priste se vykasli na ramecek a venuj vice energie fotografii same. Ten napad, krajinu zredukovat na ten uhelnikovy odrezek, neni spatny. Ta konstrukce toho mostu by ale musela byt nejak brutalneji pritomna. Navic ten pravy uhel je pouze skoro pravy uhel, coz tuhle myslenku trochu degraduje. Takze pro priste: Vice peclivosti pri komponovani, vyrovnej perspektivu (zabradli!) - napriklad nizsi horizont ve vysce zabradli by ti leccos vyresil, uprav skalu sedych, pokus se o lepsi kresbu v pozadi nebo ji naopak uplne potlac (mlha ;-) Fakt, ze je ta fotka banalni neni na zavadu, pokud dokazes po formalni strance tu banalitu uchopit a zpracovat.
3
sousedství
10:27:37 03.03.2005
hehe, a to jsem z cele rady mych fotografii suburbanniho prostredi vybrala tu, o ktere jsem presvedcena, ze je z nich nejzkousnutelnejsi. Priste bude hur :-) <p> Ale jinak chapu, ze tenhle druh pohledu na svet je v konfrontaci s tim, co se obecne za fotografii architektury povazuje, mirne zneklidnujici. Casem sem dam takovych fotografii vic, mozna v kontextu vice pohledu zacne byt zrejmejsi, o co mi jde :-) <p> ale priste nebude architektura, priste bude balonek :-)
fotka s Hradčanama
10:01:48 28.02.2005
to je uzasna vec, tak nejak doslovne :-) mam li pronest i tu kritickou cast meho dojmu, byvala bych si prala mit trochu vice te zeme v obrazku. Skakal ten clovicek na trampoline? to by nejspis byl duvod tu zem neukazat, trochu by to odmystifikovalo celek... V tom pripade bych urizla i zbytky te zeme... a nechala do formatu couhat pouze ty veze a ty lidi. Kazdopadne mate ale muj obdiv, 99,9% zdejsich fotografu by z toho levitujiciho mladika ukazalo jeho celou zdvizenou ruku, a vse by bylo zmareno :-)
5
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #