Přeskočit na obsah
Přihlásit Registrace

Iwo Škramlík

Info Fotky (32) Komentáře (237) Fóra Fototéma Grafy
Komentáře

Celkem 236 komentářů

...a potom mě ten hodný strýček vzal dolů k řece, mamí...
11:56:08 18.10.2008
No, hlavně jestli Vám už tyhle prášky zabíraj, po těch minulých jste býval nemístně agresivní.


Ale tu větev na tý fotce máte prostě blbě, to neokecáte, ani když mi zasypete koment podobnými nesmysly.
A netykáme si, kapišto?
kaple Matky Boží veverské
11:54:38 18.10.2008
(hmm, ty první dva řádky maj bejt italic, je to citát. Je mi líto, ale server tagy nějak nepobral. )
kaple Matky Boží veverské
11:53:33 18.10.2008
Ivan Rusek | | 06:31:55 18.10.2008
Tím, že budeš psát pičoviny k cizím fotkám si nepomůžeš TOUBO

Ale notak, pane Rusek, buďte aspoň frajer a nenadávejte mi za to do komentářů k fotkám. Není nám už deset, abychom si natruc kopali do báboviček.
budiž světlo
20:41:53 17.10.2008
dyť jo, přesně takhle to myslím -- předloha byla moc pěkná, ale ta fotka z toho... Prostě mi přijde, žes toho chtěla zachytit příliš mnoho najednou.
_Aby byla fotka čitelná, měla by mít tři prvky. Jak je toho víc, oko už musí dlouho načítat svénu, než se rozhodne, co je hlavním prvkem.
_A tady je vyfocenej takovej maglajz... stokrát dobrý dort, protože do něj Pejsek s Kočičkou nasypali sto dobrejch věcí.
_Tam to chtělo zakleknout a udělat sto dobrejch fotek než jednu, ve který je sto zajímavejch detailů.
budiž světlo
20:18:56 17.10.2008
no, takhle mi to přijde jako "Máňo, tady je krásnej potůček, máme s sebou foťák?"
Co je tam za prvky:
_kameny -- ztrácej se. Mohly vyniknout třeba obrysy proti slunci, ael jsou suché, takže nic, jenom jako kompars.
_Kmen velikého stromu (vlevo nad potokem) -- ale je to jenom hora stínu.
_Paprsek světla mlhou -- ale vypadá to spíš jako špatně udělaná korekce expozice, nijak to nevyčnívá samostatně ven.
_Stromy na pozadí -- ale uříznuté jako por dokumentaci stavu kořenového systému.
_Potok -- ale ty krásný proudy a bublinky, od kterých by stálo za to se odpíchnout širokáčem a všechno ostatní nechat ubíhat kamsi dozadu jsou nezřetelné, stranou a uřízlé.

Mělo to potenciál, ale je to ... prostě CVAK!
1
Dělník při opravě stoky v ulici pařížská
20:09:41 17.10.2008
...zvláštní... od chvíle, kdy jsem řekl, že to někdo ocenil, nastala neutuchající vítězná šňůra pětek...
:-DDD
Ďáblův přívoz
20:00:34 17.10.2008
No ta rozhejbaná větev mne tam naopak neruší ostrostí, to mi nepřijde jako minus.
Ale ten osvětlenej flek s listím na řece vpravo dole... když si ho zakreju a "udělám si ho černě", líbí se mi to na 150%.
Skore to má vysoký, nic autorovi nepokazím, dyž drze naznačím, že to není stoprocentní. Ikdyž je to skvělý.
4
Čertovka
19:54:44 17.10.2008
Mi to napřed nesedlo, mlýnské kolo se přece pohybuje pomalu a tady je jako fofrník... ale když jsem si to hodil na plný monitor, neměl jsem uřízlou fotku na vejšku... a to vejškový pojetí, taky takový netradiční, tomu tu dynamiku podtrhuje.
Chvíli mi v tom běhaj oči a furt mi k tomu zní věta z pohádky jak "čert fofruje žentourem" :-)
Tož ale tohle, kdybych si měl pověsit na zeď, muselo by to bejt veliký, tak A2, v tomhle to moc nevyniklo.
5
pomalá panička
19:45:38 17.10.2008
DENIS: Ty jsi autor, ty jsi Stvořitel, já o tom jenom tlachám.
Ale zkus si to, jenom si to otevřít na černým pozadí a přikrejt si to prstem, dlaní a zeptat se nějaký návštěvy, jak by to bylo lepší.
Možná je to můj mrak před očima, možná máš tu vlší mlhu ty, já to nerozhodnu, ale myslím si, že je tý fotky škoda a žeby šla vylepšit na dokonalou.
Vietnamsky utok (na bar)
19:35:11 17.10.2008
(No a samozřejmě změnit název, nevidím ani bar, ani útok, ani vojáky vietkongu)
oki
19:33:46 17.10.2008
tohle neumím hodnotit, ale tu podkladní fotku pupika bych si na zeď klidně dal. Ale furt nevím, co znamenají ty plameny zpod poklopce nebo co to je... to má mít nějaký význam jako sexuální podobenství?
Vietnamsky utok (na bar)
08:42:48 17.10.2008
To světlo je zralé na retuš. Tedy pokud ten čong není křestním jménem M-ik-chu-lásch. Zakrej si ten lustr palcem a je to o tři třídy jinde.
Stejnětak dost ruší že má nos zapíchlý ve dveřích.
Jo, jsou to detaily, které člověk v hledáčku přehlédne a je rád,. že je to "aspoň tak", ale přiznejme si, že nám Stvořitel nesliboval spravedlnost, při které bude povedená každá fotka, kterou bychom povedenou mít chtěli...
Ale námět, okamžik i snaha jo. Hlavně přesnej okamžik, zachycení čongovy tváře zamyšlené...
Hele, a vůbec, co to říznout pod lustrem, za levým ramenem, pod přihrádkou na žetony a pravou stranu vztyčit nad pravým okrajem prostřední červené žetonové přihrádky?
 TITANIC (pro adolescentní anarchisty*)
21:27:01 16.10.2008
No do tý černý plochy napsat "PF" a do levýho horního rohu "SKANSKA"... :-)
...a tím jsem si definitivně rozlil kafe a teď mohu čekat dlouhou řádku velice naštvaných nul...
kaple Matky Boží veverské
21:14:05 16.10.2008
No, já architekturu nefotím, protože ani nepoznám renesanci od rokoka. Takže to říkám jako alibi, když se tu hádaj fotitelé domečků:
Ruší mne tam ta větev trčící zprostředku shora dolů a dál pokračuje dost nezvyklou křivkou, křivicí... pro oko je to dost zvláštní věc, takže pozornost mi furt jede po tý větvi a na zajímavou křivku střechy se vůbec nedostane, ikdyž k ní ostatní linie přímo vedou.
Jako.. asi je těžký ji nenápadně uříznout, ale je to, myslím, tak markantní, že hádat se potom s ostatníma jestli je ta fotka dokonalá... no, každému co jeho jest.
(A neboduju, protože jednak řikám že architekturu nefotím a zadruhý by to vypadalo jako oplátka.)
A co děti -- mají si kde hrát...!?
21:03:00 16.10.2008
Ivane, pokud se o tom nedá mluvit, tak o tom nemluv.
Pokud to stojí za prd, jistě umíš říct, co ej tam blbě.
Jo, šlo to líp.
Jo, je to přeplácaný symbolismem tak, že se to bez průvodního dopisu neobejde.
Ale myslím, že soudný fotograf by o tom dokázal napsat jednu kloudnou větu, pokud si nechce jenom odstříknout vnitřního přetlaku, ne?
Děti z Belfastu
20:24:47 16.10.2008
Hlavně si myslim, že jenom výraz tváře toho kluka napravo by stál za výřez. Od lokte po ten klacek.
Děti z Belfastu
22:55:37 15.10.2008
Jako pokus, co zdejší pseudoavantgarda klanící se černobílý fotce psí prdele je schopna obdivovat?
V Býčí skále
20:03:25 13.10.2008
jo, na tom jsem taky dycky vyhořel.
pomalá panička
19:54:42 13.10.2008
DENIS: je fakt že vypadá zajímavě, navazuje na ten schod, ale zakrejvám si ho... a pozornost zůstane na perfektně chyceném čumáku. Zakreju si ten reflex a všechna pozornost je na čumáku, horní světlo mi ji nestrhává.
_Takhle se mi pere horní a dolní světlo a mezitím trčí psisko.
_Zkus to, hoď to na černej monitor a přikrej si to.
Děti z Belfastu
19:51:08 13.10.2008
DENIS: Hele, já tomu neberu dokumentační hodnotu. Určitě jednou nědo řekne "to je moc dobře, že to máš vyfocený právě z týhle čtvrti". Ale podívej se na to bez těch vzpomínek: zas tak dobrá fotka to není.
Nebejt toho povídání pod ní, nikdo to nepozná a zadruhé -- porč je to převedené právě na hnědo? Jednak tím víc vylezou přepaly na tvářích a druhak... co je na tom tak starobylého, že to dáváš do historizujícího stylu?
S tím pózováním: jo, pokud párkrát vyfotíš cikáňata a dáš jim fotky, budou ti takovýhle fotky chodit předvátět až k baráku. Jenom škoda že jsou to takoví komedianti, že většina z nich není použitelná.
Ale nehádáme se, ne?
normalizace II
19:42:06 13.10.2008
Hele, zase anagžované Umění.
Aby se z toho nestala samonaplňující manýra.
Čoveče, montuješ sice dokonale, ale co ten loket? Ruka jako utržená, ta disproporce tomu z dokonalosti ubírá...
4
V Býčí skále
02:10:01 11.10.2008
Ten vrchol klenby chodby uprostřed vbíhá přímo do horního okraje. Myslím že to chtělo nechat s kouskem skály, neřezat to tak naětsno, dost mi to strhává pohled.
_Ten "vodníkův" pohled na hladinu mi na ni taky směruje pozornost a tak si prohlížím strop vlastně celou dobu jenom v odrazu na vodě...
4
pomalá panička
01:51:22 11.10.2008
sakra, škoda toho reflexu na psím krku, příroda je mrcha. To bybylo dokonalý.
5
Banda turecká.. ;]
01:49:50 11.10.2008
ale no tak... příjemná fotka do rodinného alba "a kouknou, tetka, tady je naše Tyldička a todle Toníček odnaproti... on tam někdo postavil to kolo, tak nejsou vidět celí..." Kdybych si nepřečetl, že je to v Turecku, hádal bych se, že je to z Jiřetína z návsi.
2
Děti z Belfastu
01:45:26 11.10.2008
_Motiv to je. Za dokumentaci důležité chvíle pro dějiny ano.
_Ale to, že vlevo dole trčí totálně přehlídnutá štangle, která tam nemusela bejt, kdyby se cvaklo ještě jednou, to nezachrání anikdyby se k sépii přiadlo digitálně ještě vysrážené stříbro.
_Manýra ještě nikdy formu nezachránila.
_(a tohohle na sídlišti s cikáňatama nacvakáš za dopoledne, kdy jsou za školou, sedm půlek.)
1
...
01:21:38 11.10.2008
V rodinném albu to bude velice vydařený portrait.
Ale na výstavu... no, ikdyž, co jsem dneska viděl tady na webu za vysoce oceněné fotografie... ani bych se moc nedivil.
...
01:19:02 11.10.2008
...teta Madla a Karlštejn...
Sorry, ale mně nic jinýho nenapadá :-)
Fotka tetičky, aby ukázala holkám v přádelně že byla v Praze.
Kdyby to byla fotka, musel bych se ptát, jaký smysl mají ty zlámané ruce a postižené nohy.
Ale fotka tetičky na molu použitelná.
...
01:15:02 11.10.2008
...takový... líbivý vo ničem... Ale rozhodně mi strhává pozornost ven ze záběru ten bílej vlek vpravo nahoře.
i to je riť...
01:12:28 11.10.2008
...nevím, nějak tu soudobou oblibu angažovanégho dekadentního umění nestíhám pobírat...
0
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #