Přeskočit na obsah
Přihlásit Registrace

Iwo Škramlík

Info Fotky (32) Komentáře (237) Fóra Fototéma Grafy
Komentáře

Celkem 236 komentářů

Nadlišák
15:27:30 23.11.2004
<i>Luboš Němec </i>: Obávám se že ano, ta stěna nemá bejt vůbec vidět a je tam nějaký odstín. Něco jsem prostě blbě zmáčknul, chtěl jsem to jenom ofiknout a vylepit. I křemík je zkrátka proti mně...
Nadlišák
15:25:24 23.11.2004
_Jinak až zase někde jen tak utrousím něco o černobílých bezobsažných zrnitých manýrách, není to výzva k tomu, aby pachatelé takového umění začali pronásleovat moje presentace a psát mínusa dřív, než se načte fotka. Nejsme za to placení, nemusíme si hrát na profesionelní kritiky. Děkuji za pozornost.
Nadlišák
15:13:45 23.11.2004
Oprava, nevím jak se to tam dostalo: http://sweb.cz/NiFe.lampa/pracovni/nadlisak.jpg
Nadlišák
15:12:58 23.11.2004
_Kontrastnější? Tak to se přiznám, že si nedovedu představit. <br>
_Zdá se mi to, nebo ta zeď je fakt růžová? Celej den zírám do monitoru, možná už blbnu. <br>
_Tady je to lepší, nezmenšený a degradovaný jen na 90%: http://sweb.cz/NiFe.lampa%20/pracovni/nadlisak.jpg
Nadlišák
15:00:15 23.11.2004
...jenom nechápu, proč mi to tady na monitoru hází cink do růžova, fotka má čistě bílou plochu, ze který vystupuje okno...
Nadlišák
14:59:07 23.11.2004
A nějakej důvod? Nebo jsem zase někomu nepochválil obrázek tak jak si představoval?
Nadlišák
14:47:51 23.11.2004
_Podotýkám, že kydbych tu zeď nevysmažil, byl by to jenom člověk sedící někde na baráku, naprosto by zanikl jeho výraz. <br>
_On ale stejně při 700 pixlech vzal z větší části zasvé.
22:04:43 21.11.2004
_ad "kýčovitost: Jde o to, jestli je "úprava pro úpravu", tedy jestli je to snaha udělat motiv z efektu. <br>
_Tady jednoznačně hlavní motiv leží v tý úpravě, příroda je tam jenom jako pozadí (možná by se to vyrovnalo, kdyby to zrcadlení v budově nebylo tak výrazný, je snad světlejší než západ samotný, tedy kdyby to bylo trochu tmavší... jen jako doplněk). Asi proto tak výrazný procento lidí v tom vidí "samoser", náplň z naplňování. Motiv z okecávání motivu. <br>
_Jsem nad tím přemejšlel celej den, co mi na tom drhne a co mě na tom drží: ten západ Slunce se neodehrává na obloze, ale v baráku. A to je nepřirozený, drhne mi tedy logika. Sdělení obrazu.
Impression of Impreza
21:58:21 21.11.2004
Ondřej Zeman: Ne, to není proti autům, ale proti obsahu fotky. A já osobně ikdyž auta nerad bych to považoval za dokonalou momentku... kdyby z kastle nevyrůstal plot. <br>
<br>_A když tady přidáváte za Subaru, nemohu nevzpomenout, že kdykoliv předemnou nějaký tele dupne na brzdy, abych mu vletěl do kufru, je to DYCKY Subaru. Asi nějaký kult. Jenomže já mám dobrý brzdy. :-D
Sestup do dolu, 2.
10:31:26 21.11.2004
_A co se barev tejče, tam je to zajímavější. Přiblížím příště. Když už jsm ten adresář našel, vydojím ho.
Sestup do dolu, 2.
10:30:19 21.11.2004
...já bych fakt rád byl někdy to tiché, hodné a mumilinkací IDéčko, nekonfliktní a nehádací... ale copak to jde!? Dyť debata se se rozjede pokaždý teprve potom, co jsem držkatej.
Sestup do dolu, 2.
10:17:28 21.11.2004
Petr Lett : Svíceno jako za dob, kdy neznali flashe -- reflector, změřit exposici a dopočíst úbytek a vymalovat to světlem. Jinak se podzemí fotit nedá, blesky jsou nadraka.
Sestup do dolu, 2.
10:13:11 21.11.2004
Jiří Kejdana : Bingo! Po dlouhý době zas někdo, kdo si všimne rušivý drobnosti!
Impression of Impreza
01:43:08 21.11.2004
_Okamžik přesnej, řidič dojemnej, auto zajímavý, okolí čitelný, situace dramatická... a z kastle tomu roste plot. Fuj! Taková krásná fotka to mohla bejt!
2
01:40:07 21.11.2004
_Nemám rád úpravy. <br>
_Sice by to bylo dokonalý bez těch mraků na zdi, ale takovejch jsou už vyfocený tuny. <br>
_Nemám rád úpravy počítačový manipulace přímo nenávidím, ale tohle mě dostalo.
5
dedecek
01:25:38 21.11.2004
_První vjem: černý průstřel nahoře. Zbatečná chyba -- oříznout! Výrazná anomálie v tonalitě sice je rámování, ale rámovat bodem... to snad ani nejde. <br>
_Druhý vjem: tvář přeskočíme,...<br>
_Třetí: Nějaká šedívá omáčka... hele, kšandy... nuda... šeď... nuda... no tak se vrátíme zpátky, tohle už jsem viděl...<br>
_Čtvrtý: To je zajímavá tvář... prásk ho! ...co to bylo... aha, to je černej průstřel na fotopapíru... ne, to bude asi okno...<br><br>
_Motiv perfektní, zpracování skoro perfektní. Drobnost to všechno zmrší. Ale oko máš dobrý.
Sestup do dolu, 2.
01:16:54 21.11.2004
...jenomže komentářů vesměs s hodnocením nesouvisejících. Dobře, sorry, budu to brát tak, že 4/5 nepotřebují slovně rozvíjet. Ikdyž s tím nesouhlasím.
Jedna vlaštovka podzim nedělá..
01:16:22 21.11.2004
_Sorry, na PP se text se nevkládá od blbě uzavřeného tagu:
<br><br>...esli fotíš barák, architekturu, pak je to archtektura. <br>
_Esli vlaštovky, žvížata, pak je to příroda. <br>
_Lidi mají divná kriteria, jeden mi nedávno tvrdil, že on považuje za architekturu jenom velkolepé stavby a monumentální oblouky, ostatní je prostě dokument. Není to o tom, kolik je tam cihel, ale o tom, co je ideovým středem snímku.
Jedna vlaštovka podzim nedělá..
01:15:31 21.11.2004
...esli fotíš barák, architekturu, pak je to archtektura. <br>
_Esli vlaštovky, žvížata, pak je to příroda. <br.
_Lidi mají divná kriteria, jeden mi nedávno tvrdil, že on považuje za architekturu jenom velkolepé stavby a monumentální oblouky, ostatní je prostě dokument. Není to o tom, kolik je tam cihel, ale o tom, co je ideovým středem snímku.
Jedna vlaštovka podzim nedělá..
01:13:11 21.11.2004
_Zajímavý rámování, ten vršek. Šikmej řez nahoře a svislej na krajích, to siněkdy budu muset zkusit. <br>
_Ale ta modř nalevo mi stejně trhá oko.
5
Měsíček na nebi hlubokém
01:06:54 21.11.2004
_No nejde o umění. Je to dokumentace. Normální dokumentace, žádný zvláštní jev. <br>
_Takže není důvod to mít vysmažený na světlech. Rozsah tonalit jsi zdaleka nevyčerpal, na tu osvětlenou část se těch šedejch vejde daleko víc. Kdybys to neexponoval na čitelný stíny (horní část exp. do středu světel), nebyla by dolní část tak přesmažená. <br>
_Podotýkám, že na to koukám v ACD, tedy na černým, na týhle bílý je to ještě horší. <br>
_Je to dokumentace. Co je na tom za fotografický experiment, to mi není jasný. <br>
_Fotka je to dobrá, ale není to experiment a chce to ztmavit.
...a ráno PAL!!!
00:57:42 21.11.2004
_Není to tmavý. To jenom PhotoPost má nepochopotelně bílé pozadí, ač se fotky mají prohlížet na tmavým. Proč není černý!? Hodil jsem si to do ACD a je to moc dobře exponovaný. <br>
_Padá to doleva. Nemyslím tím ten kopec, ale hlavně plaňky v popředí -- když je nosná linie šikmá, je potřeba dát "protisklon", jinak divák "vypadává". <br>
_Mně osobně přebejvá to světýlko na levým kopci, asi to chtělo doběhnout tam zhasnout...
Dedecek 2
00:45:19 21.11.2004
...z čela, ne z oka. <br>
_Jinak, víš že esli od něj nemáš podepsanej souhlas, porušil´s právě §12 TZ (nepletu-li se), což je ochrana osobnosti?
Dedecek 2
00:43:27 21.11.2004
_Dědečkovi roste z oka nějaká ošklivá trubka, asi ráčí býti robotem. <be>
_Tím strhává pozornost od jeho výrazu, takže když si ji zakreju, dostanu perfektní centrální motiv, po kterém mohu těkat a bloudit do omrzení a ještě je to správně rámované (kšandy a neostrosti). Ale ta roura ro trhá. <br>
_A protože bez ní mi pozornost zůstane na tváři, okolí má jinou tonalitu a tak mi pozornost neuteče přes "hradbu" přepalu vlasů, například, kterých jsem si všiml až po tom, co jsem si to tu přečetl. Protože jsem si hned zpočátku zakryl trubku. <br>
_Lidem nemají vyrůstat z hlavy žádné technologie!
3
Sestup do dolu, 2.
00:31:41 21.11.2004
...a opět samí matematici. Ví tady vůbec někdo, jak se hodnotí forografie!? Ne známkou, ač většina z vás jiné hodnocení nezná: posuzuje se komposice, rytmus sceny, sdělení... obávám se, že pro toho, kdo chce hodnocení fotky, je tenhle server je asi o ničem. <br>
_Pochopitelěn děkuji za pozornost, ale čísla ani dnes neočekávám...
Sestup do dolu
14:38:54 18.11.2004
_S ořezem jsem to zkoušel normálně, doteď. Sem jsem ale omylem při nahrání dal neořízlo a k tomu 50b rámeček... a tak nějak mě to oslovilo a zůstanu u toho. Budu to podzemí dělat asi se širší tmou. Samozřejmě ve formátu.
A co děti -- mají si kde hrát...!?
03:33:05 17.11.2004
...zvlášť když si někteří ani neprohlédli obraz, který se jim nelíbí... a předmět zabírající pětinu plochy proto naleznou až poté, co jej jmenuji... Humorné.
Sestup do dolu
02:38:47 17.11.2004
...skoro jako ve skutečnosti. Upřímně -- takhle se mi to zamlouvá víc. Až to zase někde budu věšet, dostane to širší černej rantl.
Turistky
00:09:35 15.11.2004
...a přitom v papíře to patří k tomu lepšímu, oco mám: jeden statický centrální prvek s konkretní emocí a okolí neurčité a plynoucí, s neurčitou emocí. Obvykle fotím naopak -- linie tvarová, na které sedí necentricky nosný prvek, linie unáší pozornost a prvek je statický.
Turistky
00:06:48 15.11.2004
...máte pravdu. Omlouvám se a kaji se, ale když jsem to ledabyle filtroval na domácím compu, vypadalo to přijatelněji než vidím teď, na pracovním. <br>
_Je to fakt moc zašedlý a čestné pionýrské, že tohle se nebude opakovat. Chtěl jsem jenom využít uplynulého limitu tří dnů, ale tohle je už moc. <br>
_Originál má prokreslený vlasyna lesk na dlažbě, tady je prd. A cink do zelena. <br>
_Takže ještě jednou se tímto oficielně omlouvám a jdu se polepšit. <br>
_A výjimečně si nedělám srandu.
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #